خبرهای داغ:
در حلقه صالحین پایگاه انصارالحسن(ع) تاکید شد؛
طرح حلقات صالحین به همت شعبه تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج انصارالحسن(ع) حوزه پنج شهید رجایی با موضوع احترام فرزندان به والدین در این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۱۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محسن میری مربی صالحین پایگاه مقاومت بسیج انصارالحسن(ع) در جمعی از متربیان حلقات صالحین با اشاره به کلام امام زین العابدین(ع) گفت: حق مادرت آن است که بدانی، او به گونه‌ای تو را حمل کرد که هیچ کس کسی را چنین حمل نکرده است و چنان ثمره‌ای از قلبش را به تو داده است که هیچ کس به کسی نمی‌دهد. او با جوارحش تو را حفظ کرده و هراسی از آن نداشته است که با وجود گرسنگی، تو را سیر و با وجود تشنگی، تو را سیراب کند و تو را بپوشاند، خویشتن را در آفتاب، سایه بان تو سازد و از برای تو از خواب دست کشد و تو را از گرما و سرما حفظ کند تا برای او باقی بمانی و تو نمی‌توانی سپاسش را به جای آری، مگر به یاری و توفیق الهی.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای ابراز محبت به پدر و مادر، نرم گویی و خوش زبانی با آن‌هاست، خاطرنشان کرد: پیشوایان معصوم(ع) که بزرگ‌ترین مربیان بشری هستند، تندی به پدر و مادر را نهی کرده‌اند و حتی صدای ما نباید از صدای آنان بلندتر باشد چه رسد به این که خدای ناکرده با آنان به زشتی سخن بگوییم که سخن زشت و ناسزا گفتن به والدین، از گناهان کبیره است.

انتهای پیام/ پ.رسولی

ارسال نظرات
آخرین اخبار