مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد

جهاد تبیین، رسالت خطیر روابط عمومی ها و خبرنگاران

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن شهید اصلانی اداره آموزش و پرورش خواف گفت:جهاد تبیین، رسالت خطیر روابط عمومی ها و خبرنگار است.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۹۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی ازخواف، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این همایش گفت: جهاد تبیین یکی از رسالت های خطیر روابط عمومی ها است و طبیعتا روابط عمومی ها در حوزه های مختلف اثرگذاری بسیار زیادی دارند، به ویژه در آموزش پرورش که یک سازمان با ظرفیت ها و توانایی های مختلف است.

حسین محمدزاده بیان داشت: در حوزه روابط عمومی یکی از کارکردهای ما در راستای جهاد تبیین توجه به دانش آموزان بوده و طرحی را در روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بعنوان رابط روابط عمومی راه اندازی کردیم که دانش آموزان در مدارس میتوانند بعنوان یک رابط روابط عمومی در عرصه رسانه ورود پیدا کنند و خبر تولید نمایند.

وی افزود: توانمند سازی روابط عمومی ها یکی از برنامه هایی است که آموزش و پرورش در راستای رسالتش گنجانده و دوره های مختلفی را در این زمینه برگزار خواهد کرد.

نقش خبرنگار مدرسه در بیان واقعیات حیاتی است

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با اشاره به اینکه 350 مدرسه با 42 هزار دانش آموز در این شهرستان داریم، گفت: در راستای بحث جهاد تبیین که امید آفرینی در جامعه و تاکید مقام معظم رهبری است همایش روابط عمومی در مدرسه برگزار شد.

روح الله غلامپور سدهی بیان کرد: روابط عمومی های مدرسه میتواند در هر مدرسه و در هر موسسه ای که هستند این نقش امید آفرینی و ارایه خدمات رو به جامعه تعلیم و تربیت و سازمانی که هستند ارائه نمایند.

وی به امضای ۲۰۰ تفاهم نامه کلاس درس توسط خیرین و ۵۷ تفاهم نامه کلاس درس توسط شرکت های صنعتی و معدنی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش خبرنگاران و روابط عمومی در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.فعالیت ها و اقدامات ارزشمندی که در حوزه تعلیم و تربیت اتفاق می افتد از طریق تعامل دو سویه بین آموزش و پرورش و خبرنگاران منعکس می شود، که در این میان، تربیت خبرنگار دانش آموز، حائز اهمیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار