خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از ارائه بیش از ۱۰۰ طرح به رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه حوزه گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۰۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

ارائه ۱۰۰ طرح به رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه حوزه گردشگری پارک علم و فناوری استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه حوزه گردشگری بصورت ملی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به این رویداد ارسال شده است که ۶ و ۷ دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار می‌شود.
او افزود: در روز اول ارائه محصولات حوزه گردشگری با رویکرد توسعه گردشگری با فناوری‌های نوین و روز دوم ارائه ایده‌های فناورانه در این حوزه را خواهیم داشت.
نظری تصریح کرد: این رویداد با رویکرد سرمایه گذاری و حضور خانه‌های خلاق و شتاب دهنده و سرمایه گذار از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی و صندوق پژوهش و فناوری حوزه خلاق و پژوهشکده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.
او اضافه کرد: در پایان این رویداد محصولات برگزیده را در قالب توافق نامه با پارک علم و فناوری استان و میراث فرهنگی و پژوهشکده میراث فرهنگی مورد حمایت قرار می‌دهیم.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوب در حوزه دیجیتال و خلاق در استان خبر داد و بر حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها