خبرهای داغ:
آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم نامه نویسی شهادت قلم، روز یکشنبه در قم برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۶۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دبیر دومین جشنواره ملی شهادت قلم در این آیین گفت: ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که در نهایت ۶ اثر به‌عنوان آثار منتخب برگزیده شد.

رضا ابوذر با اشاره بازه زمانی ۶ ماهه بین فراخوان تا انتخاب آثار برگزیده، بیان داشت: از میان ۳۶۰ اثر رسیده در مرحله نخست داوری ۴۰ اثر انتخاب و در نهایت ۶ اثر برگزیده نهایی شد.

وی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره شهادت قلم نیز با بهره‌گیری از تجربیات دو جشنواره قبلی و رفع نقاط ضعف کنونی، در آینده نزدیک اعلان فراخوان خواهد داد.

در این آیین از خانواده شهید محمدحسین کمیل از شهدای دوران دفاع مقدس و حاج نافذ صالح از شهدای اخیر غزه تجلیل شد.

در بخش ویژه و قسمت بین‌الملل، حسین سماحه از کشور لبنان برای فیلم‌نامه «ابوتراب» تندیس ویژه جشنواره را دریافت کرد و لوح تقدیر و جایزه نقدی به فیلم‌نامه «او مثل یک مادر» نوشته محمدحسین وفایی از قم اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران دومین جشنواره شهادت قلم نیز به فیلمنامه «به عشق مهدی» به قلم مصطفی درویشوند از تهران اهدا شد.

در بخش ملی نیز محمدرضا ملکی از استان سمنان برای فیلمنامه «سقا و فرمانده» موفق به کسب رتبه اول و دریافت دیپلم افتخار شد و سمانه قلی‌زاده از قم برای فیلمنامه «صابر» و مسعود مشعوف از قم برای فیلمنامه «چهلمین امضا» به ترتیب مقام دوم و سوم جشنواره را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار