خبرهای داغ:
سردار بلالی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک ماه پیش به این نمایشگاه آمدند و با مشاهده آخرین دستاورد های نیروی هوافضای سپاه باعث دلگرمی و ارتقا انگیزه ما شدند
کد خبر: ۹۵۶۵۰۲۷
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

نمایشگاه دستاورد های هوافضای سپاه ثمره مقاومت و ایستادگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان سردار بلالی ؛ مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین افتتاحیه اردوی منادیان وحدت گلستان گفت : این دستاورد های که امروز در این نمایشگاه مشاهده میکنید ثمره مقاومت و ایستادگی است که از هشت سال دفاع مقدس نشات گرفته شده است.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس ۸۷ کشور به حمایت مستقیم و غیرمستقیم از ارتش بعث عراق برخواستند و در پایان جنگ از ۱۱ ملیت اسیر جنگی گرفته بودیم لذا به معنای واقعی کلمه همه دنیا از صدام حمایت می کردند.

سردار بلالی بیان داشت : نطفه موشکی کشور با سفر رهبر فرزانه انقلاب بعنوان رییس جمهور کشور در دهه ۶۰ با سفر به لیبی و سوریه بسته شد و ما با مهندسی معکوس و تلاش و پشتکار شهید تهرانی مقدم و همرزمانش توانستیم در سال ۶۵ اولین موشک را با همت خودمان شلیک کنیم.

مشاور فرمانده هوافضای سپاه اظهار داشت : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک ماه پیش به این نمایشگاه آمدند و با مشاهده آخرین دستاورد های نیروی هوافضای سپاه باعث دلگرمی و ارتقا انگیزه ما شدند و فرمودند با قوت و قدرت پیش بروید و به همین مقدار راضی نباشید.

بلالی ضمن اشاره به ضرورت ارتقا توان کیفی موشکی و پهپادی بیان داشت : در دهه ۷۰ و دهه ۸۰ ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دقت محصولات ما تاکید داشتند و ما به سمت این رفتیم که موشک نقطه زن داشته باشیم و امروز به فضل الهی تمامی موشک های ایران اسلامی نقطه زن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار