خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان رامهرمز از توزیع بیش ۱۸۰۰ بسته یلدایی در بین نیازمندان شهرستان رامهرمز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۸۳
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم شریف و همیشه در صحنه بوده و هست، اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته سپاه شهرستان با توزیع بسته‌های یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم رامهرمز می باشد. 

 

سرهنگ تقی زاده، امروز ۲۹ آذرماه در برنامه توزیع بسته‌های یلدایی در این شهرستان اظهار کرد: در آستانه بلندترین شب سال به نام شب یلدا ۱۸۰۰ بسته توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های در بین نیازمندان شهرستان تقسیم شد.

 

وی افزود: بسته های شب یلدا با ارزش ریالی ۳،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۳۶۰ میلیون تومان در حوزه‌های مقاومت بسیج در شهرستان و حوزه‌های مقاومت بسیج بخش‌ها، شامل «میوه، آجیل، تنقلات و برخی اقلام خشکبار بسته‌بندی» تدارک دیده شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز با بیان اینکه سپاه و بسیج در امر خدمت‌رسانی به مردم، خصوصاً در مناطق کم‌برخوردار در کنار مردم است، افزود: تلاش‌ها شده بسته‌های یلدایی مهدوی به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج به خانواده‌های نیازمند، خاصأ در مناطق محروم و کم برخوردار تقسیم شود.

 

وی بیان کرد: این رزمایش با هدف پاسداشت و بهره‌مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی جهت کمک به مردم کم‌برخوردار در مناطق مختلف رامهرمز انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار