خبرهای داغ:
شامگاه امروز نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، معتمدین و بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج شهید حریزاوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۷۲
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، شامگاه امروز نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، معتمدین و بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج شهید حریزاوی برگزار شد.

سرهنگ حمدی صخری در این نشست گفت: لازم است با جهاد تبیین به عنوان جهاد کبیر علمی و فرهنگی به تبیین و جداسازی حق و ناحق و سره از ناسره پرداخته و با بصیرت‌بخشی، مردم را متذکر دشمن و شیوه‌هایش کرد و از دام آنان رهانید.

وی ادامه داد: در حقیقت جهاد تبیین، ایجاد روشنگری میان دو امر آمیخته است تا امکان داوری و قضاوت صحیح فراهم آید و ذهن و دل مردم نسبت به حق و باطل معرفت یافته و گرایش‌های صحیح برایشان به وجود آید.

وی با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن افزود: دشمن مطالب درست و غلط را در فضای مجازی مطرح می کند تا مردم نتوانند درست را از غلط تشخیص دهند.  از دیگر اهداف دشمن از بین رفتن اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت است.

در این نشست در خصوص مفهوم شناسی تحلیلی جهاد تبیین، الگوی جهاد تبیین، پاسخ به شبهات عمده حوزه جهاد تبیین، دستاوردهای معنوی انقلاب، عرصه های جهاد تبیین، جنگ روایت ها، آشنایی با شگردهای رسانه ای دشمن در حوزه جهاد تبیین ، مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار