خبرهای داغ:

دختر پیامبر برای ما اسوه و الگو هستند

مسئول امور روحانیون سپاه ولیعصر (عج)؛ حضرت فاطمه(س) یک الگوی فرا زمانی و فرا مکانی وفراجنسیتی است هستند و متعلق به جنس خاصی یازمان ومکان خاصی نیست والگو برای همه ی مردان وزنان هست
کد خبر: ۹۵۶۴۶۷۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ حجت الاسلام بازیار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت؛ حضرت مهدی(عج) می فرماید "دختر پیامبر برای من اسوه و الگو هستند" حضرت فاطمه(س) یک الگوی فرا زمانی و فرا مکانی وفراجنسیتی است هستند و متعلق به جنس خاصی یازمان ومکان خاصی نیست والگو برای همه ی مردان وزنان هست.

وی افزود: سوالی که امروز باید پاسخ بدهیم این است که اگر امروز حضرت فاطمه(س) بودند دغدغه ونگرانی ایشان چه بوده هست؟
دعدغه ونگرانی حضرت زهرا (س) همان دغدغه رهبر معظم انقلاب هست و آن وجود یک تفکر خطرناک در جامعه است تفکر جدایی امت از ولایت، همان تفکری که در دوران پس از رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، اميرالمؤمنين امام علی (ع) را خانه نشین کردند. و بحمدالله با بصیرت مردم ما و هدایت های حکیمانه امام عزیز (ره) و خلف صالح ان امام عزیز ،امام خامنه ای (مدظله‌العالی ) در این کشور نتوانست تاریخ تکرار شود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه معلمان وهمه تربیون دارها تبیین کارکرد ولی فقیه و معرفی جایگاه ولایت فقیه هست چرا که جایگاه ولایت از ولایت رسول الله و ولایت امیرالمؤمنین(ع) گرفته شده است.

حجت الاسلام بازیار به اغتشاشات ۱۴۰۱ اشاره کردند: دشمن در فتنه پارسال ولایت را هدف گرفتند وبررسی گردند علت عدم موفقیت آنها در فتنه های ۷۸ و۸۸ و۹۶ و۹۸ وجود ولی فقیه در این نظام هست واگرمیخو اهیم پیروز شویم باید بین مردم و ولایت فاصله انداخت ،همان کاری که درزمان امام علی(ع)،امام حسن(ع) وامام حسین(ع) انجام دادند ولی به لطف خدا و هدایت های رهبر عزیز ما موفق نشدند ونخواهند شد
ایشان بیان کرد:دغدغه حضرت آقا از اول امسال موضوع انتخابات هست وچهار راهبرد رقابت، سلامت،مشارکت وامنیت را مطرح فرمودند ، واین انتخابات میتواند به اقتدار گشور کمک بیشتری هم در داخل و هم درخارج داشته باشد .

وی ادامه داد:دشمن میخواهدباناامیدکردن مردم نسبت به نظام وعملکرد دولت وبا فتنه های مختلف مثل موضوع مهسا امینی که بهانه ای بود برای ایجاد اغتشاش در کشور که با هوشیاری مردم و رهنمود های رهبر انقلاب خنثی شد، مردم را بدبین کند تا ازاین طریق حضور را درانتخابات کم رنگ کند درحالی که راهبرد حضرت آقا امید آفرینی وحضور همگانی وحداکثری در انتخابات است که دشمن مخالف آن است .
امروز دشمن ما آمریکا و اسرائیل، کسانی که ادعای حکومت نیل تا فرات را داشته اند از یمن ترسیده است که میگوید دشمن من امریکاست نه اسرائل و این بخاطر حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران ورهبری حصرت آقا است.

امروز مطمئن باشید پرچم این انقلاب بادستان مبارک حضرت آقا به دست صاحب آن ان شاالله خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار