خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به این که خانواده حمل و نقل کشور مطالبات به جا و به حقی دارند ولی در کف میدان ممکن است فعلاً ظرفیت محقق شدن آن‌ها وجود نداشته باشد، بر ضرورت تلاش مسئولان برای انجام این مطالبات همچون تأمین قطعات یدکی مناسب برای رانندگان، ساماندهی قیمت‌ها و غیره تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۲۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ سردار مجتبی فدا در مراسم تجلیل از خانواده حمل و نقل استان اصفهان با تبریک این روز به رانندگان حمل و نقل بار، راهداران، پلیس راه، ارائه دهندگان خدمات مسافربری، ایستگاه‌های بین راهی و کلیه دست‌اندرکاران حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی، یادآور شد این روز یادآور لبیک ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به فراخوان امام خمینی -رحمه الله علیه- در سال 1362 و در بهبوهه جنگ برای حضور در بنادر جنوبی کشور به منظور تخلیه یکصد کشتی در خطر در انتظار تخلیه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه الشریف- استان اصفهان با تسلیت شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حمله تروریستی عناصر کوردل به مقر انتظامی راسک، تأکید کرد دشمن تمام توان خود را برای برهم زدن آرامش و امنیت کشور روی کار آورده است.

وی استان اصفهان را دارای بالاترین ظرفیت حمل و نقل بار و مسافر و سوخت در کشور عنوان کرد و با اشاره به این که خانواده حمل و نقل کشور مطالبات به جا و به حقی دارند ولی در کف میدان ممکن است فعلاً ظرفیت محقق شدن آن‌ها وجود نداشته باشد، بر ضرورت تلاش مسئولان برای انجام این مطالبات همچون تأمین قطعات یدکی مناسب برای رانندگان، ساماندهی قیمت‌ها و غیره تأکید کرد و گفت: در صورتی که این خدمت از طرف مسئولان انجام نشود، دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

سردار فدا در مورد مسأله فلسطین گفت: یهودی‌ها قبل از جنگ حهانی اول دنبال تشکیل کشور بودند و آفریقا، آرژانتین، فیلیپین و غیره را برای این منظور مطرح کرده بودند اما از آن جا که انگلیسی‌ها می‌خواستند حکومت عثمانی که در منطقه غرب آسیا در مقابل غرب ایستاده بود را از هم بپاشند این نطفه منحوس را در فلسطین کاشتند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اظهار این که مقدمه‌چینی برای تشکیل کشور یهود قبل از جنگ جهانی اول شروع شد، گفت: در بهبوهه جنگ جهانی اول جمعیت یهودیان فلسطین تنها سه درصد جمعیت این کشور بود اما با مهاجرت‌هایی که یهودیان در فاصله جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم ظرف مدت 26 سال با حمایت انگلیس، فرانسه و غیره انجام دادند جمعیت یهودی‌های فلسطین را به 33 درصد رساندند.

وی ادامه داد: این یهودیان ابتدا اقدام به خرید زمین و اراضی فلسطین کردند، سپس اسلحه خریدند و با ظرفیت مسلحانه‌ای که برای آن‌ها ایجاد شد شروع به غارت کردند و به زور مردم را از اراضی خودشان بیرون کردند تا این که شرایط فراهم شد و در سال 1919 نخست وزیر انگلیس طی بیانیه‌ای از یهودیان جهان خواست به فلسطین مهاجرت کنند و در نهایت در سال 1948 موجودیت اسرائیل اعلام شد.

سردار فدا صهیونیست‌ها را نژادپرست‌ترین گروه در جهان دانست و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها غیر از خودشان کسی را قبول ندارند حتی در انتقال یهودی‌های آفریقایی اتیوپی به فلسطین، تمام زنان سیاه پوست را عقیم کردند که مبادا یهودیان سیاه پوست وارد این سرزمین‌ها شود و ازدیاد نسل داشته باشند. آن‌ها حتی یهودی‌های لهستان، روسیه و آفریقا و غیره را شهروند درجه دوم حساب می‌کنند و برای بقیه مردم جهان هم هیچ حق حیاتی قائل نیستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: غزه تا سال 2005 تحت سلطه رژیم صهیونیستی بود اما برای این که ماندن در آن‌جا برای آن‌ها هزینه زیادی داشت، تصمیم گرفتند از آن‌جا خارج شوند و با تحریم و فشار کاری کنند که شرایط زندگی در این منطقه سخت شده و مردم اجباراً از آن جا مهاجرت کنند و قرار بود طی عملیاتی با هماهنگی آمریکا، مصر و اردن، همه مردم غزه را به صحرای مصر و صحرای اردن کوچ دهند و عملیات طوفان الاقصی یک عملیات پیش دستانه توسط حماس برای جلوگیری از این اتفاق بود.

وی اظهار کرد: از سال 2005 تا ابتدای عملیات طوفان الاقصی پنج جنگ بین رژیم صهیونیستی و مردم غزه درگرفت و فلسطینیان در این حملات مورد هجمه و هجوم دشمنان قرار گرفتند در حالی که هیچ کس به فریادشان نرسید.

این یادگار دوران دفاع مقدس با تأکید بر این که این گونه نبوده است که مردم غزه و فلسطین در آرامش به سر برده و یکباره با عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را علیه خود تحریک کرده باشند، افزود: از ابتدای سال جاری تا زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی 10 عملیات علیه مردم کرانه باختری و 17 عملیات علیه مردم غزه انجام دادند.

سردار فدا ادامه داد: رژیم صهیونیستی از سال گذشته تا مهر امسال سه عملیات بزرگ علیه مردم غزه انجام داده که یک مرحله 800 نفر، یک مرحله یک هزار و 100 نفر و یک مرحله یک هزار و 300 نفر از مردم غزه را به شهادت رساند و تنها از پنجم مرداد تا پنجم مهر 117 شهید از مردم غزه گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: طاقت و صبر مردم غزه از این همه ظلم رژیم صهیونیستی به سر آمد و دیگر تاب تحمل این شرایط را نداشتند لذا در عملیاتی پیش دستانه برای جلوگیری از کشتار و عملیات بزرگ رژیم صهیونیستی دست به عملیات طوفان الاقصی زدند که شکست بزرگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار