خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: از ۱۳۱ باب جایگاه مجهز به سامانه هوشمند سوخت؛ ۱۰۹ جایگاه به صورت دستی(آفلاین) فعال و در حال سوخت‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۷۳
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پمپ‌بنزین‌های سطح استان ضمن عذرخواهی از مردم، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه اختلال در روز گذشته، بلافاصله اتاق بحران تشکیل و اکیپ‌های فنی متشکل از کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عازم جایگاه‌های عرضه سوخت شدند.

وی ادامه داد: از ۱۳۱ باب جایگاه مجهز به سامانه هوشمند سوخت تا شب گذشته ۱۰۹ جایگاه به صورت دستی(آفلاین) فعال و در حال سوخت‌رسانی به مردم هستند؛ کمان‌کان اکیپ‌ها به جایگاه‌ها مراجعه و یکی پس از دیگری را وارد مدار عرضه می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اضافه کرد: در راستای ادامه خدمات سوخت‌رسانی به هم‌استانی‌ها، فعلا بنزین به نرخ دوم؛ لیتری ۳ هزار تومانی و نفت‌گاز لیتری ۶۰۰ تومان در حال عرضه است که در تلاش هستیم به زودی با برقراری ارتباط جایگاه‌ها با سامانه هوشمند کشور امکان سوخت‌گیری از مسیر کارت سوخت با نرخ ۱۵۰۰ تومانی نیز فراهم شود.

وی، از جهاد همگانی در راستای راه‌اندازی سوخت استان خبر داد و افزود: شب گذشته؛ جلسه مدیریت بحران در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با حضور اعضا با هدف آموزش به جهت راه‌اندازی تلمبه به کارشناسان در راستای تسریع شروع به کار ۱۰۰درصدی جایگاه‌های استان برگزار شد.

بهرامی به حضور دانشگاه آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی، دانشگاه صنعتی، بانک ملت، سپاه، آموزش و پرورش، مخابرات، پلیمر، اداره‌کل ارتباطات و تمامی شرکت‌های نفتی در این جلسه اشاره و بیان کرد: امروز با مشارکت این نهادها و تلاش کارشناسان مربوطه انتظار می‌رود بزودی مشکل برطرف شود.

وی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست هیچ عجله‌ای برای سوختگیری نداشته باشند و گفت: جایگاه‌ها به سرعت یکی پس از دیگری در حال فعال شدن هستند و همچنان سهمیه‌های یک‌هزار و ۵۰۰ تومانی هم در کارت‌ها حفظ خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار