خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی گفت: جریان سازی، الگوسازی و گفتمان سازی در بسیج رسالت اصلی ما است و همه کارکنان باید نسبت به تزریق نشاط و انگیزه در این مجموعه عظیم اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۴۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

تلاش برای تثبیت ولایت، از ویژگی های اصلی حضرت زهرا(س) بود / با جهاد تبیین، پایگاه های بسیج پویا خواهند شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان در نشست صمیمی با کارکنان عنوان کرد: افتخار ما این است که در ابتدای خادمی در سپاه گرگان، رزق و روزی ما با شهدا بوده است و خدمت شهدای گمنام و پرافتخار دفاع مقدس بوده ایم.
وی افزود: حضرت زهرا(س) در راه ولایت دفاع کرد و در همین مسیر نیز به شهادت رسید؛ یکی از ویژگی های اصلی حضرت زهرا(س)، تلاش برای تثبیت ولایت بود.
علیخانی رسالت اصلی سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن قلمداد کرد و اذعان داشت: در تمامی شرایط می بایست در خصوص پاسداری از انقلاب اسلامی همدلی و هم افزایی وجود داشته باشد؛ پاسداری از انقلاب اسلامی روز به روز سخت تر می شود و در این راه باید آماده باشیم.
وی ادامه داد: اگر قرار باشد پایگاه های مقاومت بسیج زنده و پویا باشند اولویت اصلی در انجام این کار، جهاد تبیین است؛ ظرفیت بسیج وصف نشدنی است و برخی ها به دنبال تسخیر ظرفیت بسیج هستند.
فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: جریان سازی، الگوسازی و گفتمان سازی در بسیج رسالت اصلی ما است و همه کارکنان باید نسبت به تزریق نشاط و انگیزه در این مجموعه عظیم اهتمام داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار