جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم تشییع شهدای گمنام؛
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: شهدا برای تمام قشرها اتمام حجت هستند.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۹۳
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ صابر حیدری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم تشییع شهدای گمنام در روستای آقازیارت با اشاره به ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا گفت: یاد شهدا سه برکت دارد که اولین آن حسرت است. باید حسرت خورد به اینکه روزی شهدا با ما بودند و در کنار ما زندگی می‌کردند و حال به مقامی رسیده‌اند که اقشار مختلف از جمله بزرگان دین هم با احترام به آنان سلام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه شهید خیلی مقام دارد باید حسرت بخوریم و کاری کنیم تا به آن مقام برسیم، افزود: غصه دومین برکت یاد کردن از شهداست، باید غصه بخوریم که بعضی‌ها حرمت شهید را رعایت نمی‌کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: برخی از مسئولان هدف شهید که نماندن دستورات ولایت روی زمین بود را دنبال نمی کنند. این ها غصه دارد؛ شهید بهشتی بیان می کردند «این نظام دوجور آدم میخواهد یکی خون بدهد، یکی غصه بخورد.»
حیدری گفت: سومین برکت اتمام حجت است؛ شهدا برای تمام قشرها اتمام حجت هستند. دیگر در روز قیامت کسی بهانه ای ندارد که من بنا یا شهردار بودم، ورزشکار یا مهندس بودم. هر شهیدی در هر قشری باید برای دیگران الگو باشد.
وی افزود: امروز شهرستان فراهان مهمان این شهدا هستند، میزبان خود شهدا هستند. شهید طبق آیات قرآن نمی میرد بلکه تغییر زیست می دهد.

حیدری با بیان روایت هایی از معنویت و توسل در تفحص شهدا؛ تصریح کرد: شهدا حاضر و ناظر هستند، شهدا پیش خدا آبرو‌ دارند. پس از شهدا باید توشه و مدد بگیریم دست شهدا باز است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به اینکه شهدا دستگیر همه و اثرگذار هستند؛ خاطرنشان کرد: ما در زمان گرفتاری‌ ها هر گاه با شهیدی انس پیدا کرده‌ایم، گره‌ای از زندگیمان باز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار