در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک ومطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در خلیل آباد بردوش امت حزب الله تشییع شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۳۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، در این محفل شهدایی که امام جمعه، فرماندار ودیگر روسای ادارات، سازمان ها و اقشار مختلف مردم شرکت داشتند ، پیکر این شهید بی نام ونشان از مقابل اتاق اصناف مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان تا چهارراه فرهنگ تشییع گردید.

در این مراسم مردم بیداردل خلیل آباد با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ضمن عزاداری و مدیحه سرایی این شهید عزیز را به خوبی مورد استقبال قرار دادند.

سرهنگ محمدحسن مقدم، فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد اظهار کرد: طی دو روز حضور شهید در شهرستان خلیل آباد دربیش از ۱۶ نقطه شهرستان برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی از تشییع شهید در جعفرآباد و دهنو خبر داد و این شهید گمنام نیر در چندین مدرسه مراسم وداع با شهید با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

همچنین آیین وداع با شهید گمنام در نماز جمعه با حضور نماز گزاران برگزار خواهد شد.

به گفته وی شهدای گمنام که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سال ها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می گذرد، هیچ رد و نشانی از آن ها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند. این افراد شجاع برای شرف و آبروی کشور و خانواده های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار