برگزاری آگاه سازی کارکنان ناحیه کاشمر

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان وظیفه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با هدف آگاه سازی و بررسی مشکلات نیروها در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۵۵۳
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، جلسه پرسش و پاسخ سربازان وظیفه ترشیز با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات  ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا سلیمانژاد، در حاشیه برگزاری این جلسه اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات آگاه سازی و بررسی مشکلات سربازان ناحیه مقاومت بسیج کاشمر می باشد که قطعا در پاسخ به ابهامات و رفع مشکلات آنها تاثیر گذار خواهد بود.

مسئول نیروی انسانی پایور ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بیان کرد: جلسه پرسش و پاسخ سربازان به صورت فصلی به دستور سلسه مراتب فرماندهی با هماهنگی حوزه نمایندگی، حفاظت، گردان قرارگاه، و سایر معاونت های مرتبط برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسات آگاه سازی و بررسی مشکلات شنیدن بدون واسطه درخواست ها و مطالبات سربازان توسط سلسله مراتب بوده که قطعا در پاسخ به ابهامات و رفع مشکلات آنها تاثیر گذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: سپری نمودن خدمت سربازی در سپاه که نهادی برخواسته از دل مردم است انتظارات فراوانی را از ما می‌طلبد و ما در تلاشیم پاسخ گوی مسائل و مشکلات سربازان عزیزمان که آینده ساز این مرز و بوم و ایران سربلند هستند، باشیم .

سلیمانژاد در پایان اخاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با برگزاری این نشست ها و جلسات زمینه های گذراندن خدمت سربازی سربازانمان را مساعد تر کنیم.

خبرنگار افتخاری بسیج/ حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار