خبرهای داغ:

خدمت به مردم در اولویت سپاه و بسیج/ دشمنان به دنبال تغییر حقیقت جمهوری اسلامی هستند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در جنگ امروز در فضای مجازی به دنبال تغییر حقیقت جمهوری اسلامی است و کار ما در این جنگ باید گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و شبکه‌سازی باشد.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۶۶
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسین معروفی در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان که در سالن هلال احمر سمنان با حضور جمعی از صاحبنظران، نخبگان و فرهیختگان بسیجی استان سمنان و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: جمع شدن نخبگان و فرهیختگان در چنین مجامعی یعنی جمع شدن مردم دور هم برای تولید اندیشه ورزی و باز کردن گره های کوری که بر سر راه مردم قرار گرفته است و از سوی دیگر به معنای کمک به مسئولان اجرایی در دولت های مختلف محسوب می شود.
وی با اشاره به اثرگذاری مجامع بسیج گفت: این مجامع یک هدف را دنبال می کند و آن هم اندیشه ورزی به معنای تولید فکر و ایده برای برون رفت از مشکلات است و از این حیث با مجامع مشورتی متفاوت است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود، گفت: انقلاب بدون مردم فقط ساختمان و ساختار است.
سردار معروفی تأکید کرد: باید در اندیشه ورزی راهبرد ملی را دانست و نمی توان برای مثال ایده و طرحی را در سطح یک منطقه گرفت اما از تصمیم و راهبرد ملی در هر عرصه ای ناآگاه بود؛ چرا که همه چیز به یکدیگر به صورت سلسه وار متصل هستند.
وی با اشاره به اینکه بحران آب و جمعیت دو بحران مهم کشور محسوب می شود، گفت: از سوی دیگر کشور با دو کلان مسئله اقتصاد به صورت عام و فرهنگ نیز مواجه است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: احصای اولویت ها مهمترین موضوعی است که باید در مجامع لحاظ و در کنار آن راهبردها ارائه شود.
سردار معروفی بیان کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج فدای یک مثلث یعنی ملت، انقلاب و ولایت هستیم و دیدگاه ما حزبی و گروهی نیست بلکه هدف ما خدمت به مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: هدف و تمام تلاش دشمنان امروز در حوزه نرم است و به عبارتی جسم امروز هدف نیست بلکه امروز هدف قلب ها و گرفتن اراده و ارادت هاست و امروز تمایلات و رفتارها و شجاعت ملت ایران مورد هدف دشمن قرار گرفته است و این دشمن نه قابل اطمینان و اعتماد است و نه قابل پیش بینی.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هدف دشمنان از ترویج بی عفتی و بی حجابی برای زدن زیبایی این حکومت است؛ زیبایی این حکومت با حجاب و عفاف است و وجه تمایز این کشور نیز در همین نکته است اگر این زیبایی نباشد چطور می توانیم الگوی حکومت علوی و فاطمی باشیم.
سردار معروفی تأکید کرد: امروز باید در فضای مجازی علم رسانه، علم عملیات روانی و جنگ روانی را یاد بگیریم و فقط پاسخ دهنده نباشیم بلکه باید بر دشمن در این فضا بتازیم و دشمن را فراری دهیم.
وی گفت: دشمن در جنگ امروز در فضای مجازی به دنبال تغییر حقیقت جمهوری اسلامی است و کار ما در این جنگ باید گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و شبکه‌سازی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار