خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه راه شهدا همواره ادامه دارد، گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان در قبال خون شهدا است.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۶۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

حجت الاسلام روح الله تیموریان در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار در حاشیه مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه امروز میزبان پنج لاله گم نام هستیم و حضور این شهدا پیام آور این است که مردان بسیاری برای حفظ حجاب اسلامی و عزت و شرافت ملت ایران جان خود را از دست دادند و حضور این شهدا در هر زمانی نشان دهنده این است که مسیر آنان همواره ادامه دارد.
وی با بیان اینکه همانطور که شهدا جان خود را فدا کردند هستند نیرو‌های توانمندی که در بدنه این نظام مشغول کار و تلاش هستند و از اهدای جان خود در راه حفظ این انقلاب و نظام دریغ نمی‌کنند، افزود: همه کسانی که کوچکترین مسئولیتی در این نظام دارند نسبت به خون شهدا مسئولند این‌ها بهترین سرمایه عمر خود را که همان جانشان بود فدای این انقلاب کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار ابراز داشت: ما باید خدمت رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهیم تا مردم امید داشته باشند که نظام و انقلاب اسلامی ایران به آن نقطه مطلوب خود برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار