خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کودک کشی و جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه موجب شد تا علاوه بر شکست تاکتیکی، دچار شکست راهبردی نیز بشوند، تاکید کرد: این آدم‌کشی و کودک‌کشی‌ها هیچ عاید و سودی جز جنایت‌کاری، ظلم‌ و نفرت جهانی برای صهیونیست‌ها نداشت.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۸۰
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت اولین سالگرد شهادت طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: به برکت انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی، راهبرد دفاع از مظلوم و مخالفت با ظالم در کشور برقرار شد.

وی گفت: از بدو پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی، خبیثان عالم و مستکبران جهانی با انقلاب مخالفت کردند ولی چون که این نهضت اسلامی بود و بهترین اولیا خدا، رهبری آن را بر عهده داشتند، وعده خداوند مبنی بر پیروزی جبهه حق علیه حزب شیطان و باطل تحقق پیدا کرد.

سردار فدوی ابراز داشت: ما با اقتدار و شکوه این ۴۵ سال که در آستانه چهل و ششمین سال از پیروزی انقلاب و حزب خدا نیز هستیم، دشمنان ما در این دوران با توجه به در دست داشتن سلطه‌های رسانه‌ای، فضای مجازی و ... حتی قادر به کسب یک پیروزی هم نشدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح به اینکه حزب خدا همیشه پیروز است، ابراز داشت: ما همواره باید مراقب این باشیم که در جبهه حق و حزب خدا باشیم و یقینا با ادای این تکلیف و باور داشتن بر وعده خداوند، پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه جنگ اوایل انقلاب و فتنه‌ سال گذشته دارای یکسری تفاوت‌هایی است، اظهار کرد: خبیثان در فتنه‌ سال گذشته، یک جنگ تمام عیاری را علیه جمهوری اسلامی راه انداختند و آنها فکر می‌کردند که با در اختیار داشتن ابزارهای مختلف، می‌توانند پیروز بشوند ولی به اذن خداوند با شکست مواجه شدند چراکه دلدادگان حزب خداوند بی‌شمار هستند و جبهه حق همیشه پیروز است.

سردار فدوی با بیان اینکه دلدادگان حزب خدا، بسیجیان و پاسداران در اتفاقات سال گذشته بی‌نظیر عمل کردند، اذعان داشت: اعتقاد دلدادگان در حوادث سال گذشته این بود که باید برای دنیای جاودان قدم برداشت و از کشور و اسلام دفاع کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما برای اینکه خبیثان به اهداف شومشان نرسند و توطئه‌های آنها عقیم بماند، شهدای زیادی را تقدیم کردیم و بسیجیان و حافظان امنیت با دست خالی در برابر مزدوران و ضد انقلاب ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه وعده خدا حق است و در وعده او تخلفی نیست، بیان داشت: شرط تحقق وعده نصرت الهی، ادای تکلیف است که در این صورت خداوند نتایج خوبی را برای ما رقم خواهد زد.

سردار فدوی اظهار داشت: سال گذشته دشمنان و آمریکایی‌ها با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شدند و خودشان هم به این شکست و اشتباهات محاسباتی اعتراف کردند.

وی با اشاره به بصیرت و مقاومت دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن، اذعان کرد: رزمندگان یمنی آنچنان مقتدر شده اند که به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام جنگ کرده و بر علیه آنان اقدام می‌کنند.

سردار فدوی ادامه داد: رزمندگان یمنی پس از ۹ سال می‌توانند بر اساس توانمندی‌های خود از فاصله ۲ هزار کیلومتری با موشک کروز و بالستیک و پهپاد اهداف و منافع رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهند به طوری که صهیونیست‌ها دیگر جرات حضور در دریای سرخ را نداشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جنگی بزرگ در غزه برقرار است و از این جنگ بیش از ۶۹ روز گذشته است و تنها کار صهیونسیت‌ها کودک‌کشی بود که همین امر موجب شده است آنها علاوه بر شکست تاکتیکی با شکست راهبردی نیز روبرو شوند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امسال هم به دنبال ایجاد فتنه انگیزی بودند، گفت: شهید مختارزاده و ۷۰ شهید امنیت از سپاه و بسیج و شهدای فراجا تکالیفی که بر عهده داشتند را انجام دادند و از روی معرفت، شناخت و بر اساس حقایق قرآنی مصداقی از ایستادگی در برابر دشمنان شدند.

وی بیان کرد: ما باید در جنگ‌هایی که تلفات جانی ندارند، همچون جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی به تکالیف‌مان عمل کنیم و اولویت، تسلط و آگاهی از تکلیف خودمان است و می‌بایست عزم خود را جزم کرده و برای خدا کار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار