خبرهای داغ:
سردار سید موسی حسینی گفت: معاونت دانش و پژوهش متولی ارتقا حرکت علمی در سپاه نینوا است تا علاوه بر تولید قدرت و عزت منجر به ارتقا سطح علمی ، دانشی و پژوهشی استان هم باشد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۳۶
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

سرعت پیشرفت گفتمان انقلاب اسلامی شتابان بوده / معاونت دانش و پژوهش متولی ارتقا حرکت علمی در سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه معاون دانش و پژوهش سپاه نینوا گفت: با نگاه به جریان انقلاب اسلامی طی ۴ دهه گذشته درمیابیم حرکت اصلی اسلام در انقلاب جاری است و وقتی به سرعت رشد و پیشرفت انقلاب می نگریم در می یابیم که در اوج تحریم ها چه توسعه عزتمندانه ای برای ایران اسلامی شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: غرب از پیشرفت های انقلاب اسلامی نگران است و دشمنان ما با شناختی که از انقلاب اسلامی دارند ، می دانند که مکاتب آنها محکوم به شکست است زیرا تجربه شکست کمونیست مقابل تفکر انقلاب اسلامی را دیده اند و بیم آن دارند که مکاتب سیاسی غربی نیز دچار همان شکست شود.

حسینی گفت: سیر گسترش تفکر انقلاب اسلامی یک سیر شتابان و با سرعتی بالاست زیرا گفتمان انقلاب منطبق با تعالیم اسلام ناب محمدی و بر اساس فطرت بشریت است لذا هر انسان آزادی خواهی وقتی ادبیات انقلاب اسلامی را می شوند بدان علاقه مند می شود.

جانشین سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد: معاونت دانش و پژوهش متولی ارتقا حرکت علمی در سپاه نینوا است تا علاوه بر تولید قدرت و عزت منجر به ارتقا سطح علمی ، دانشی و پژوهشی استان هم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار