خبرهای داغ:

۶ طرح در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان اجرایی می شود

جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه استان سمنان از برگزاری اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۶ طرح برتر استانی و شهرستانی در این مجمع با حضور مسئولان عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۴۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد امامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مجامع بسیج در سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان های استان سمنان فعال بودند و با تلاش نخبگان ، اندیشه ورزان و فرهیختگان و ۸ مجمع شهرستانی برگزارشد.
وی با بیان اینکه در مجموع تعداد ۲۳ طرح در این مجامع ارائه شد، افزود: این طرح ها برای پیگیری و عملیاتی شدن در سطح شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.
جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه قائم آل محمد (عج) و دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان در ادامه خاطر نشان کرد: با تلاش نخبگان، اندیشه ورزان و فرهیختگان سازماندهی شده در گروه های تخصصی مجمع بسیج استان تعداد ۶ طرح آماده شده که اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان استان با حضور این افراد و مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
وی مهمان ویژه این مجمع را سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج معرفی کرد و گفت: مجمع عمومی بسیجیان استان سمنان روز یکشنبه ۱۹ آذر برگزار خواهد شد.
امامی یادآور شد: در این مجمع ۳ طرح از طرح های برتر شهرستانی و ۳ طرح برتر استانی عملیاتی می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار