خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

۱۶ آذر ماه یادآور قیام دانشجویان بصیر و ظلم ستیز و ضد استکباری است

همدان-فرماند سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۱۶ آذر ماه در سال ۱۳۳۲ یادآور قیام دانشجویان بصیر و ظلم ستیز و ضد استکباری است.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۵۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو، روز مقاومت در برابر استکبار جهانی و نمایانگر روح استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت‌خواهی دانشجویان در پرتو اسلام و روز بیداری قشر نخبه جامعه است.

وی افزود: ۱۶ آذر ماه در سال ۱۳۳۲ یادآور قیام دانشجویان بصیر و ظلم ستیز و ضد استکباری است.

فرماند سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: استکبار جهانی خوب می‌داند که ملت ایران با تربیت دانشجویان کارآفرین، مؤمن، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار ولایت و نظام اسلامی، دارای بصیرت دینی و سیاسی و حرکت در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با بینش عمیق و درک شرایط حساس کنونی منطقه و کشور، لزوم وحدت و بصیرت و همدلی و هم‌زبانی در سایه‌سار رهبری جامعه را گوشزد می‌کند تا با عقلانیت و دیانت در مسیر سرعت و پیشرفت کشور به افق‌های شناخته نشده عرصه‌های علم و فناوری دست یابد.

وی عنوان کرد: جنبش دانشجویی همچنان امیدوار مانند گذشته به راهش ادامه خواهد داد و آگاهی رسانی اصلی‌ترین رسالتش خواهد بود.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما با تمام وجود ایمان داریم که شمشیر اندیشه آن قدر بُّرنده است که استبداد تاب و توان مقابله با آن را ندارد و معتقدیم که همچنان آگاهی بخشی مهم‌ترین رسالت آنها است.

وی عنوان کرد: این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و توفیقات روزافزون آنها را در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار