خبرهای داغ:
سرهنگ همدانی:

بصیرت رمز ماندگاری اشخاص و زمینه‌ساز رشد است

همدان-معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بصیرت رمز ماندگاری اشخاص و زمینه‌ساز رشد است، گفت: بصیرت است که عاقبت انسان را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۱۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محسن همدانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بصیرت رمز ماندگاری اشخاص و زمینه‌ساز رشد است، اظهار کرد: بصیرت است که عاقبت انسان را مشخص می‌کند و در تاریخ مصادیق متعددی داریم که با وجود اینکه محضر ائمه(ع) را درک کردند اما فقدان بصیرت آنها را عاقبت به شر کرد.

وی با مقایسه عمار یاسر در مقابل اشعث بن فیس کندی گفت: با اینکه هر دو پیامبر (ص) و امام معصوم(ع) را درک کردند اما فقدان بصیرت یکی را لعن شده امام و آلوده بودن دست خود و خانواده‌اش به خون امام کرد و بصیرت از دیگری یک بازوی توانمندی برای امام می‌سازد که در همه حال کنار امام است و در آخر نیز به شهادت رسید.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان یکی از ویژگی‌های مومن را عفت دانست و گفت: همانگونه که سپاه و بسیج همیشه مزین به این شاخصه بوده و به توفیق الهی از این پس هم باید با عفت و پاکدامنی را در عین رعایت کردن به یک گفتمان مطرح در جامعه تبدیل کنیم.

وی با اشاره به مصادیق عفت گفت: حضور در فضای مجازی یکی از حساس‌ترین مواضعی است که نیازمند حضور عفیفانه است.

همدانی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای اینترنت قصد سم پراکنی و خدشه‌دار کردن موضوع عفت و حیا در جامعه را دارد که همه ما باید با این موضوع کاملا هوشمندانه برخورد کنیم تا تحت تاثیر توطئه دشمنان قرار نگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار