خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

محوریت زندگی نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) فقط توحید بود

همدان- مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: محوریت زندگی نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) فقط توحید بود و چون لذت توحید را چشیده بود؛ تمام کارهایش فقط برای خدا بود و رضایت الهی را در برداشت.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۹۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید رجبیه از توابع حوزه شهید برقعی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: حیات طیبه، شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا(س) بود.

وی با بیان اینکه تلاش تمام انبیای الهی این است که انسان‌ها درست تربیت شده و رستگار شوند، افزود: سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بانوی موفق هستی در تاریخ می‌درخشد و حیاتش عطر و بوی خدایی داشت.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: محوریت زندگی نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) فقط توحید بود و چون لذت توحید را چشیده بود؛ تمام کارهایش فقط برای خدا بود و رضایت الهی را در برداشت.

 وی ابراز کرد: حیات طیبه یعنی، صدق و راستگویی، تقویت معنویت در خانواده و زیر چتر خدا قرار گرفتن و تمام کارها برای رضای خدا انجام دادن می‌باشد؛ اهل بیت نور هستند و مهم‌ترین ویژگی اهل بیت (ع) همان توحید است.

مختاری با تاکید براینکه شعار فاطمیه این باشد که تابلوی زندگی ما فقط توحید شود در این صورت است که رستگار می‌شویم، عنوان کرد: همسرداری ویژه، تربیت درست فرزندان، ساده زیستی، امام شناسی، بصیرت و هوشیاری و دشمن شناسی، از ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: تابلو حیات وحش غرب را  همه دنیا دیدند، وحشی‌گری غرب و رژیم صهیونیستی را هم دیدند، اما غزه همه را بیدار کرد، غزه شکوه پیدا کرد و مقاومت شکوه پیدا کرد، طوفان الاقصی تماما زیبا بود.

در پایان نیز به مناسبت روز دانشجو از دانشجویان ‌پایگاه تجلیل شد.

محوریت زندگی نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) فقط توحید بود

محوریت زندگی نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) فقط توحید بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار