خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

اگر در غرب زن را به چشم ابزار می‌نگرند ما به عنوان الگو نگاه می‌کنیم

همدان- امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه اگر در غرب زن را به چشم ابزار می‌نگرند ما به عنوان الگو نگاه می‌کنیم، گفت: پیامبر اکرم (ص) حضرت زهرا(س) را ام ابیها خطاب می‌کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۴۳
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در همایش یازدهم قرارگاه فرهنگی و دخترانه بشری شهرستان بهار که با عنوان «بانوی بهشت» همزمان با ایام فاطمیه با حضور ۵۰۰ نفر از دختران و مادران شهرستان بهار همراه با تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: دیگران دم از زن می‌زنند اما الگو ندارند و ما دم از زندگی می‌زنیم و الگوی زندگی خود را حضرت زهرا (س) قرار می‌دهیم.

وی افزود: ما اگر حضرت فاطمه(س) را به عنوان دخت نبی مکرم اسلام(ص) می‌شناسیم پیامبر(ص) تاج خلقت است اما آن نعمتی که پیامبر دارد دختر ایشان است.

امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه اگر در غرب زن را به چشم ابزار می‌نگرند ما به عنوان الگو نگاه می‌کنیم، افزود: حضرت زهرا(س) نه تنها ام المومنین است بلکه آنچنان ارزش ایشان بالا است که پیامبر اکرم (ص) ایشان را ام ابیها خطاب می‌کردند.

وی با اشاره به فرموده‌ای از امام زمان (عج) که حضرت زهرا(س) را الگوی خود خطاب کرده‌اند، گفت: در شخصیت والای حضرت زهرا(س) همین بس که در شخصیت‌های خیالی و اسطوره‌ای زن در دنیا، نتوانسته‌اند شخصیتی مثل ایشان را تعریف کنند.

گفتنی است؛ این همایش با ویژه برنامه‌های اجرای نمایش قاسمیون از مریانج در وصف حضرت زهرا(س) و مرثیه خوانی و برپایی غرفه با عنوان حجاب دختر فاطمی و ایستگاه نقاشی و کودکان و ایستگاه ختم قرآن، صلوات و ایستگاه خطاطی و پخش زنده و... همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار