خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت روز دانشجو

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۴۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۱۶ آذر ماه در سال ۱۳۳۲ یادآور قیام دانشجویان بصیر و ظلم ستیز و ضد استکباری و نقطه عطفی برای فعالیت‌های سیاسی و حرکت در مسیر آرمان‌خواهی دانشجویان و مبدا تاریخی جنبش دانشجویی است.

دانشگاه و جنبش دانشجویی در حالی که سال‌ها از آن واقعه را پشت سر می‌گذارد شاهد حوادث تلخ و شیرینی از مجاهدت‌های جوانان هوشیار و غیور این مملکت بوده است. جوانانی  که علی رغم تلاش بدخواهان انقلاب در جهت القای یاس و ناامیدی در جامعه و دانشگاه، روح نشاط و تعالی و ایمان به خودباوری در افکار و رفتارشان جاری است.

امروز و در برهه حساس و حیاتی جنگ شناختی و ترکیبی دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، دانشجوی انقلابی ضمن حفظ روحیه پرسشگری و مطالبه‌گری باید در زمره مجاهدان عرصه جهاد تبیین به توجیه و آگاهی‌بخشی پرداخته و با بازشناسی نقش و سهم خود در پیشبرد اهداف انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خود را مهیای تحقق آن سازد.

اینجانب این روز پرشکوه و تاریخ ساز را به همه دانشجویان انقلابی، آگاه و دغدغه‌مند برای اعتلای ایران اسلامی که ثروت اصلی و مدیران آینده کشور هستند تبریک عرض کرده و از خداوند منان استواری اندیشه و خدمت روز افزون به میهن عزیز ایران اسلامی را برای فرزندان خدوم و فهیم دانشجویی کشور مسالت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار