خبرهای داغ:
سردار مهدوی گفت: تفکر بسیج به عنوان نسخه نجات بخش و الگوی برتر جهت رهایی ملت‌های مظلوم و آزاده از ظلم و استثمار غرب و رژیم صهیونیستی به دنیا صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۳۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در جمع وابستگان و بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس گفت: خداوند را شاکریم که توفیق پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به ما عنایت کرد.

وی خطاب به بازنشتگان سپاه حاضر در جلسه، گفت: ایستادگی شما در جنگ تحمیلی، مقاومت شما در مرز‌های شرقی و غربی کشور، خدمات شبانه روزی شما در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج؛ امروز همه این تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌ها منجر به شکل گیری محور مقاومت در منطقه و ترویج تفکر بسیج به جهان شده است.

سردار مهدوی ادامه داد: علی رقم تمام جنایت‌های و فجایع که رژیم صهیونیستی و غرب در عراق، سوریه و فلسطین داشته و دارند؛ بدنبال این هستند که با توطئه و نقشه‌های خود در وهله اول این فجایع را در ایران اسلامی پیاده کنند، اما به لطف خدا، مقاومت، ایستادگی، استقامت و پایداری شما بسیجیان و پاسداران جان برکف نتوانستد به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: اگر امام خمینی (ره) به سپاه پاسداران دستور تشکیل بسیج را دادند، همه شما مردم سراسیمه با تمام توان و همت خود در شهر‌ها و روستا‌ها برای شکل گیری این شجره طیبه تلاش کردید و در این راه گام‌های موثری برداشتید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز تمام تلاش‌های شما در تشکیل شجره طیبه بسیج ثمر داد و این تفکر به عنوان نسخه نجات بخش و الگوی برتر جهت رهایی ملت‌های مظلوم و آزاده از ظلم و استثمار غرب و رژیم صهیونیستی به دنیا صادر شد.

وی عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که بیش از ۷۵ سال است با جنایت‌های مختلف خود؛ حق ملت مظلوم فلسطین را غصب کرده و انواع تجاوز و جنایت را در کشور‌های منطقه انجام می‌دهد در برابر تفکر و نسخه بسیجی نیرو‌های حماس به استیصال وادار شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی توان ایستادگی و مقاومت در برابر نیرو‌های حماس و محور مقاومت را ندارد بنابراین کودکان و زنان بی دفاع را در غزه هدف بمباران قرار می‌دهد.

سردار مهدوی خاطر نشان کرد: حدود دو دهه قبل جوانان فلسطینی با سنگ با اسرائیل مقابله می‌کردند، اما امروز همین جوانان با موشک و پهپاد در مقابل آن‌ها می‌ایستند که همه این‌ها نشات گرفته از تفکر بسیجی است.

وی اظهار داشت: امام راحل شجره طیبه بسیج را به همت جوانان مومن و انقلابی و مردم بصیر ایران اسلامی تشکیل داد و بعد از ایشان؛ مقام معظم رهبری با تاکید بر الگو گیری از این شجره طیبه بسیج در سخنرانی خود این تکفر نجات بخش را هدایت و حمایت کردند و امروز این نسخه نجات بخش از سوی تمامی کشور‌های آزادی خواه جهان در دفاع از حق خود در مقابل دشمنان استفاده می‌شود.

سردار مهدوی گفت: در جریان عملیات طوفان الاقصی محور مقاومت و بسیجیان حماس با عبور از ده‌ها لایه امنیتی رژیم صهیونیستی در قلب سرزمین‌های فلسطین اشغالی نفوذ کرده و اسرائیل را مورد هدف و ضربه قرار دادند، این رویه برگرفته از نسخه‌ای است که شما رزمندگان در عملیات والفجر ۸ برای دشمنان به کار بردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار