خبرهای داغ:
نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح از مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی و سازمان بسیج ورزشکارانسپاه فجر فارس بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۲۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح از مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس بازدید کردند.

در جریان این بازدید، نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت ها و استعداد های ورزشی یگانهای نظامی استان فارس مطلع، و در جریان روند احداث، تکمیل، افتتاح و فعالیت مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید، نشستی در سالن اجتماعات قهرمانان سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس برگزار و گزارشی از فعالیت ها و اقدامات حوزه ورزش سپاه فجر استان ارائه شد.

سرهنگ حسن کریمی معاون اجرائی سپاه فجر استان فارس با تشریح فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فجر و مجموعه های تحت امر، اظهار داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) به عنوان نگینی درخشان در جنوب کشور در زمینه استعدادیابی و نخبه پروری با حضور قهرمانان و مربیان مطرح کشوری و استان در توسعه فرهنگ و منش پهلوانی و رسم جوانمردی و اخلاق ورزشی به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس در حال فعالیت است.

بازدید نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح از مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی سپاه فجر

وی گفت: با تکمیل فازهای 2 و 3، این مجموعه می تواند میزبان خوبی برای برگزاری اردوی یتیم های ملی و استانی در رشته های مختلف باشد که این امر با حمایت های سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ محمدهادی درودمند معاون تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس هم در این نشست گزارشی از فعالیت تیم های ورزشی و ورزش بسیج و سپاه فجر استان و نواحی در شهرستان ها ارائه کرد.

شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس هم در ادامه، با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، ضمن بیان گزارشی از فعالیت های در دستور کار سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: این سازمان با ارتباط و تعاملی که با بدنه ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان برقرار کرده، در موضوع جهاد تبیین، دوره های بصیرت و توسعه منش پهلوانی و آئین جوانمردی و اخلاق ورزشی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

مسکویی تصریح کرد: نگاه ویژه و حمایت های سردار بوعلی فرمانده ورزشیار سپاه فجر استان از ورزش و جوانان و همچنین تکمیل و تجهیز مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) و در اختیار قرار دادن سازمان بسیج ورزشکاران استان ما و همکارانمان را در اجرای ماموریت های سازمانی به عنوان همسنگران و یادگاران شهدای والامقام ، خصوصا 850 شهید ولایتمدار ورزشکار استان در رسالتی که بردوش داریم مصصم تر کرده است .

بازدید نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح از مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی سپاه فجر

به گفته وی، در این مدت خدمت بیش از 45 خانواده شهید ورزشکار در شیراز و بیش از 480 شهید ورزشکار در سطح استان با همکاری کانون های بسیج ورزشکاران شهرستانها و فرماندهان نواحی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها شرفیاب شده ایم و فضای ورزش استان را برای برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای ورزشکار استان در اردیبهشت 1403 در راستای دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و 15000شهید ولایتمدار استان فارس در سال 1403 آماده کرده ایم.

بازدید نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح از مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی سپاه فجر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار