خبرهای داغ:
اردوی علمی،فرهنگی و راهیان نور برای حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان در باغ موزه دفاع مقدس آبادان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۲۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر در این برنامه که با زیارت مطهر هشت شهدای گمنام این باغ موزه شروع شد،دانشجویان ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان از سایر قسمت‌های باغ موزه دیدن نمودند. 

مهدی امانت بهبهانی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم و فنون گفت؛ در این بازدید مهندس بختیاری از رزمندگان و راوی و پژوهشگر دوران دفاع مقدس ضمن تشریح موقعیت تاریخی و جغرافیایی این باغ موزه به سابقه حضور استعماری انگلیس در این منطقه پرداخته و افزودند که استعمارگران انگلیسی در طی بیش از صد سال اخیر با حضور خود در منطقه ضمن استثمار و غارت منابع ملی به تحقیر و تضعیف روحیه ملی و میهنی ایرانیان پرداخته که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به حضور استثماری آنها در منطقه پایان داده شد.

وی افزود؛ در ادامه برنامه، مهندس بختیاری به تشریح بعضی از عملیات های شکوهمند دوران دفاع مقدس و بویژه عملیات ثامن‌الائمه(ع) پرداخته و پیروزی رزمندگان اسلام را در مقابل اتحاد و ائتلاف شرک و کفر جهانی از جمله معجزات بزرگ الهی در دوران اخیر برشمردند.

 این اردوی فرهنگی،علمی و تربیتی که در روز دوشنبه ۱۳ آبان با همکاری گروه معارف اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه علوم و فنون دریایی برگزار شده قاطبه شرکت کنندگان آن دانشجویان درس انقلاب اسلامی ایران استاد امانت بهبهانی بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار