خبرهای داغ:
به همت هیئت شهیده ولایت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) و با همکاری حوزه علمیه خواهران آیت الله ایروانی(ره) طرح یک شب به یاد ماندنی با عنوان «بیتوته» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۸۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، راضیه سلیمیان مسئول هیئت شهیده ولایت با بیان اینکه شادی همیشه با هیجان و خنده وحرکت همراه است، اظهار کرد: نشاط و شادی احساسی است که موجب لذت فرد می‌شود.

وی افزود: نشاط یک حس درونی است که به همین ترتیب شادی می‌تواند یک هیجان کاذب و زودگذر حتی منفی نیز باشد در حالی‌که ماهیت نشاط اصیل، مثبت و با دوام است.

سلیمانیان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مذهبی و اسلامی می‌تواند راهکاری را در این شرایط ارائه دهد تا صادر کننده شادی‌های درونی واقعی و پایدار باشد، اذعان داشت: در همین راستا با همکاری شعبه تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) به تقویت شادی و نشاط در بین نوجوانان پرداختیم.

مسؤل هیئت شهیده ولایت ابراز کرد: ترویج مظاهر صحیح شادی با فرهنگ دینی ما مسلمانان همخوانی دارد لذا با توجه به اینکه از جمله منابع مهمی که در قالب رویکرد‌های فرهنگی به آن توجه می‌شود، عامل موثری در بروز نشاط اجتماعی تلقی می‌باشد.

وی تاکید کرد: با پررنگ کردن و تقویت روحیه مذهبی می‌توان به نشاط اجتماعی دست یافت.

سلیمانیان با اشاره به عناوین برنامه‌های اجرا شده در این طرح گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست بصیرت افزایی، حضور همسر شهید علیرضا جیلان، مباحثه علمی، گعده معرفتی، حلقه‌های پرسش و پاسخ، بازی‌های فکری، جسمی، حرکتی، مناجات شبانه از جمله برنامه‌های اجرا شده در طرح یک شب به یاد ماندنی بود.

انتهای پیام/ حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار