یادواره شهدا و نشست بصیرتی جهاد تبیین به همت بسیج دانش آموزی شهرستان فارسان در هنرستان پسرانه کار و دانش شهر جونقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۸۴
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ یادواره شهدا و نشست جهاد تبیین در هنرستان کار و دانش شهید چمران جونقان برگزار شد.

هادی سیاسی سپاه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه صدیقه طاهره سلام الله علیها،یادواره های شهدا را  بهترین محفل برای جهاد تبیین عنوان کرد.

حسین صالحی، گفت:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج جهاد تبیین در جامعه، باید ویژگی شهدا به خصوص به دانش آموزان بیان شود تا این نسل با شهدا آشنا شوند.

وی، با اشاره به لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا، بیان کرد: نسل امروز باید با الگوبرداری از سیره و روش شهدا، راه و مشق شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

هادی سیاسی، در ادامه سخنان با تاکید بر اینکه یادواره‌ شهدا باید نسل به نسل به نوجوانان و دانش آموزان انتقال یابد اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و هجمه‌های دشمن که نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده باید نسبت به آگاه‌سازی جوانان اقدام کنیم.

او بیان کرد: دشمنان با تمام توان، درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و جهاد تبیین، یک امر ضروری هست و همین یادواره شهدا یک نوع جهادتبیین است که همه افراد جامعه باید وارد این عرصه شوند و اجازه ندهند دشمنان، روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فارسان، ادامه داد: یادواره‌های شهدا، فرصتی برای تبیین و تشریح ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا است و امروز هم به برکت خون شهدا، تنها کشوری که در جهان با شجاعت و دلیری در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار