خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت حرم حضرت معصومه(س) گفت: قم برای دشمن مهم است، به‌ویژه حرم مطهر و حوزه علمیه همواره مورد طمع دشمنان بوده و ازآنجایی‌که نیروهای امنیتی پای‌کار بوده‌اند تا به امروز اتفاق خاصی نیفتاده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۱۶
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت و امنیت حرم حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم به‌عنوان مرکز و مادر انقلاب، اظهار کرد: هر برکتی در این شهر است به‌خاطر وجود بارگاه منور حضرت معصومه(س) است و امیدواریم بتوانیم فیض کامل را ببریم و خادم این درگاه ملکوتی باشیم.

 سردار موحد حفظ و ارتقای امنیت را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها دانست و گفت: از دو روز قبل از حادثه شاهچراغ باتوجه‌ به تحرکاتی که مشاهده شده بود، حفاظت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سپاه استان محول شد و از آن تاریخ تاکنون بیش از یک سال است که سپاه علی بن ابی‌طالب توفیق خدمت به این حرم مطهر را پیدا کرده و با جذب نیرو به‌صورت رسمی این مأموریت را انجام داده است.

آیت‌الله سید محمد سعیدی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: همه ما توفیق خدمت در نظامی را پیدا کرده‌ایم که به کوری چشم دشمن با وجود تلاش مستمر برای براندازی آن، همواره در حال رشد و ارتقا است.

قم همواره مورد طمع دشمنان است

وی با تقدیر از تلاش نیروهای مسلح و اطلاعاتی و پای‌کار بودن مردم برای حفظ امنیت کشور، گفت: دشمن از شگردها و حیله‌های مختلفی برای ضربه‌زدن به این نظام استفاده کرده و در این راه دست به اقدامات ضدبشری و آزار و اذیت مردم زده است ولی نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت وجهه و جبهه اصلی همه مسئولان را دفاع از نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: اگر از حرم‌ها هم دفاع می‌شود در حقیقت دفاع از نظام است؛ بنابراین باتوجه‌ به آیه «تعاونوا علی البر و تقوی» باید در این مسیر همه با هم همکاری و تعاون داشته باشیم؛ متأسفانه امروز دشمنان با اتحاد همدیگر، کودکان و زنان غزه را می‌کشند و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کنند و کسی هم اعتراض نمی‌کند.

قم همواره مورد طمع دشمنان است

وی با بیان اینکه توقف کشورهایی که به ظاهر نام اسلامی دارند ولی در پشت پرده با این جنایت‌کاران ارتباط داشتند از نتایج عملیات طوفان الاقصی است و اذعان داشت: یک گروه مصمم، معتقد و پای‌کار توانست کاری انجام دهد که واکنش‌های زیادی در سراسر دنیا نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس ایجاد شود و جلوی برنامه‌های شوم این رژیم گرفته شود.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: با کشته‌شدن زنان و کودکان غزه، وجدان‌های مردم سراسر جهان بیدار شد و در کشوری مانند انگلستان راهپیمایی عظیم و بی‌سابقه‌ای شکل گرفت که سران این کشور را مجبور کرد برای فرار از این ننگ بگویند ایران در بسیج مردم برای شرکت در این راهپیمایی دست داشته است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز قدرت نرم بسیج، جهانی شده و هنوز آغاز کار تمدن‌سازی است و تا رسیدن به نتیجه نهایی نباید دست از تلاش کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار