خبرهای داغ:

تقدیر فرمانده سپاه استان سمنان از جهادگران بسیجی

فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی به مناسبت هفته بسیج از زحمات و تلاش های جهادی بسیجیان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۸۰
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی به مناسبت هفته بسیج از زحمات و تلاش های جهادی بسیجیان تقدیر کرد.
در این پیام آمده است: بسیج لشگر مخلص خداست و بسیج عاشق است، دلباخته است،این عشق در ظرفیّت و قابلیّتِ یک مدرسه است.یعنی عشق به خدا، عشق به معنویّت، عشق به مردم، عشق به راه؛ در جهتی که دارد حرکت می کند، عاشقانه حرکت می کند، بسیج عاشق است، میگوید بسیج مدرسه‌ی عشق است؛ عشق را با جهت مشخّص تدریس میکند، تعلیم میدهد.
بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است.
سلام و درود خدا بر مجاهدان مخلص بسیج و طلایه داران جبهه مقاومت، حقیقت این است که دفاع همچنان باقی است و هفته بسیج تمام شدنی نیست، از حماسه شکوهمند مرصاد تا خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از سیل کالپوش، نام بسیج همواره یادآور خاطره عزیزترین نهاد و یادگار بزرگترین مردان تاریخ این مرز و بوم است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید والامقام استان سمنان بر خود تکلیف دانستم، از زحمات و تلاش های خودجوش بسیجیان و خانواده محترم آنان و همچنین آحاد مردم شریف استان سمنان در اجرای موفق برنامه های گرامیداشت هفته بسیج و تجلی نماد واقعی «بسیج، امید ملت ایران» تقدیر و تشکر نمایم.
همچنین بر خود لازم میدانم از تجلی بخشان و ترسیم کنندگان این حماسه بزرگ و مجاهدت ها یعنی خبرنگاران ، فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه ملی و استانی که در اقداماتی چشمگیرانه، خوش درخشیدند و در عرصهٔ حساس رسانه ،جنگ ترکیبی و جهاد تبیین سنگرداری کردند تقدیر و تشکر نمایم.
انشاالله قدردان این موهبت الهی باشیم و این امانت را خوب حفظ کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار