خبرهای داغ:
سردار سید موسی حسینی گفت : پشتیبانی از ولایت فقیه و رعایت عفاف و حجاب در جامعه قالب وصیت نامه شهدای دوران دفاع مقدس و بعد از آن است پس ولایت و حجاب اسلامی فصل مشترک گفتمان همه شهداست
کد خبر: ۹۵۶۰۱۸۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

یادواره شهدا میقاتی برای پیوند نسل جوان با شهداست / ایستادگی رمز پیروزی در نبرد اراده هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای منتسب به ساکنین شهرک فرهنگیان کردکوی گفت : یادواره های شهدا میقاتی است که در آن نسل نوی جامعه و نسل تمدن ساز انقلاب اسلامی خود را به بستر تعالی معنوی و پیوند با شهدا گره می زنند لذا کسانی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارند نه تنها رهرو شهدا هستند بلکه همچون شهدا در راه آرمان های انقلاب اسلامی گام برمیدارند.

سردار حسینی با تشریح وصایای شهدا خطاب به ملت ایران بیان داشت : پشتیبانی از ولایت فقیه و رعایت عفاف و حجاب در جامعه قالب وصیت نامه شهدای دوران دفاع مقدس و بعد از آن است پس ولایت و حجاب اسلامی فصل مشترک گفتمان همه شهداست.

جانشین فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت اظهار کرد : دشمنان جبهه مقاومت در جریان جنگ اخیر قصد داشتند مسئله فلسطین که مسئله اصلی اسلام است را بکلی تمام کند و حماس را نابود کنند اما فرزندان جبهه مقاومت اوراق تاریخ را طور دیگری نوشتند.

این مقام مسئول گفت : موجودیت پلید رژیم صهیونیستی بر چهار پایه تکیه بر کشور های خارجی ، ارتشی تا دندان مسلح ، دستگاه های اطلاعاتی امنیتی و ایجاد ارعاب در سطح جامعه جهانی شکل گرفته بود اما هیمنه پوشالی اسرائیل فروریخته و شکست غیرقابل جبرانی خورده‌است.

حسینی با اشاره به نحوه مجاهدت در راه خدا بیان داشت : جهاد ، مقاومت و ایستادگی مراحل مجاهدت است و ایستادگی بر آرمان ها ، ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی مجاهدت در راه خدا را شکل می دهد.

سردار حسینی تاکید کرد : در حوزه ایستادگی نبردی سخت شکل گرفته که آن نبرد اراده هاست و کسی برنده این نبرد عظیم است که اراده او پولادین باشد لذا ایستادگی رمز پیروزی در نبرد اراده هاست و کسی موفق است که اراده ای راسخ داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار