خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی گفت: رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا و استکبار جهانی انواع و اقسام جنایات را علیه مردم مظلوم غزه انجام می‌دهد و سازمان‌های بین المللی سکوتی مرگبار در پیش گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۲۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: بالاترین خدمت‌ها از دیدگاه اسلام خدمت به مردم است و کاری که جمعیت هلال احمر انحام می‌دهد بسیار با ارزش است.

این مرجع تقلید شیعیان عنوان داشت: مطالب بسیاری در مکتب اسلام در زمینه نحوه خدمت رسانی به مردم وجود دارد و در کتاب اصول کافی نیز بیشترین باب‌ها در خصوص خدمت رسانی به مردم است.

آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: فرهنگ نودوستی در ایرانیان ریشه دارد و در آموزه‌های دینی نیز بر آن تاکید شده که ضرورت دارد این فرهنگ در جامعه هر چه بیشتر گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث غزه بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و برخی از کشورهای غربی جنایات بسیاری را علیه مردم مظلوم غزه روا داشته است و این در حالی است که سازمان‌ها و مجامع بین المللی سکوت اختیار کردند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه صهیونیست‌ها قومی حیله گر و ظالم هستند افزود: صهیونیست‌ها از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند و این روزها که اسرا در حال تبادل هستند صهیونیست‌ها به توطئه‌ها و شهرک سازی خود ادامه می‌دهند و به آتش بس متعهد نیستند و بر خلاف مفاد آن اقدام می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه غزه امروز بوته آزمایش وجدان‌های بشری است، افزود: کشورهای اسلامی امروز با وحدت و یکپارچگی باید در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت امداد رسانی به مردم غزه بیان داشت: امروز مردم مظلوم به کمک‌های بسیاری نیاز دارند و فقدان امکاناتی همانند، دارو، سوخت، مواد غذایی و تهجیزات بیمارستانی باید با همت امت اسلام برطرف شود.

مرجع تقلید شیعیان ادامه خطاب به مسئولان جمعیت هلال احمر کشور گفت: شما به عنوان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران باید در مجامع جهانی از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کنید و جنایات رژیم صهیونیستی را برای مردم جهان بازگو کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار