خبرهای داغ:
طی مراسمی باحضور فرمانده سپاه استان سمنان کلنگ بنای جدید پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) شهر کلاته رودبار بر زمین زده شد و سالن ورزشی شهدای مدافع حرم این شهر رسما به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۴۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، در این مراسم که باحضور فرمانده سپاه استان سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده پدافند هوایی استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان، معاون فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی کلاته رودبار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد، کلنگ بنای جدید پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) این شهر به زمین زده شد.

در ادامه این مراسم سالن ورزشی چند منظوره شهر کلاته رودبار (ویژه ورزش‌های توپی) با نام شهدای مدافع حرم پس از ۱۰ سال انتظار جوانان این شهر که در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع احداث و تجهیز شده است با حضور مسئولان و جمعی از مردم و بسیجیان این شهر افتتاح شد.

گفتنی است این سالن ورزشی به همت شورای اسلامی و شهرداری کلاته رودبار، سپاه و بسیج شهرستان و خیرین گرانقدر و تلاش‌های مستمر جهادگران بسیجی در زمین اهدایی یکی از خیرین بزرگوار این شهر احداث شده و در آینده نزدیک سوئیت ویژه ورزشکاران در طبقه فوقانی این سالن ورزشی احداث می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار