خبرهای داغ:
محمدحسین ناظمی بسیجی ورزشکار نخبه اهل شهر هرند در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : با توجه به ظرفیت بالای بسیج می توان هنرجویان بیشتری را آموزش داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۷۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ؛ به مناسبت هفته بسیج ، بسیجی ورزشکار نخبه شهر هرند آقای محمدحسین ناظمی در گفتگو با این خبرگزاری ضمن معرفی خود به ارائه گزارشی از فعالیت های خود به شرح ذیل پرداخت :

اینجانب محمدحسین ناظمی فرزند علی اکبر متولد ۱۳۷۱ شهر هرند از سال ۱۳۸۳ در زمینه ورزشی رشته کونگ فو در گروه رزمی ذوالفقار بسیج شهر هرند  شروع به فعالیت کردم. 

بعداز گذشت ۶ سال مراحل مقدماتی کونگ فو (شال بند) سال ۱۳۸۹ در مسابقات استانی مقام قهرمانی استان را در رده سنی جوانان کسب نمودم.

سال ۱۳۹۱ اعزام به خدمت مقدس سربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدم و در مجموعه ورزشی پادگان شهید حاج احمدکاظمی نجف آباد اصفهان مشغول به خدمت گردیدم.

در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ موفق به دریافت شال بند مشکی دان یک کونگ فو از فدراسیون کونگ فو شدم .

از سال ۱۳۹۳تا ۱۳۹۶ در کلیه برنامه های رزمی شهر هرند به ویژه برنامه های نمایش رزمی و دفاع شخص بسیج شرکت داشتم و درسال ۱۳۹۶ موفق به دریافت مدرک مربیگری از فدراسیون کونگ فو شدم و درهمین سال نیز مقام قهرمانی کونگ فو استان اصفهان انتخابی کشوری را کسب نمودم و به اردوهای انتخابی مسابقات کشوری به میزبانی استان اصفهان اعزام شدم.

سال ۱۳۹۷ مقام نائب قهرمانی کشور را در مسابقات کمیته کونگ فو آزاد که در استان اصفهان برگزار شد کسب نمودم و مسئول کمیته جنگاوران و رئیس هیئت کونگ فو بخش جلگه شدم . درهمین سال شروع به آموزش کونگ فو در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان شهر هرند با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام این شهر نمودم و همچنین کلاسهای آموزشی ویژه نونهالان و نوجوانان بسیج را در پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء علیه السلام روستای کبریت برگزار نمودم.

سال ۱۳۹۸ هنرجویان رزمی که آموزش داده بودم را به مسابقات استانی کونگ فو سبک جنگاوران اعزام نمودم که موفق به کسب مقام اول تیمی این مسابقات شدیم و ازطرف حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام از این تیم تجلیل به عمل آمد. 

بنده و هنرجویانی که آموزش داده ام در کلیه برنامه های بسیج شهرستان هرند اعم از رزمایش ها ، فراخوانی های گردان های بیت المقدس ، یادواره ها ، مسابقات ورزشی و ... همیشه شرکت فعال داشته و خواهیم داشت و این افتخاری است برای بنده و هنرجویانم.

از سال ۱۳۹۸ تا کنون همکاری لازم درخصوص آموزش گردان های بیت المقدس را با حوزه های مقاومت بسیج شهرستان های هرند و ورزنه داشته ام و نیروهای بسیجی زیادی را آموزش داده ام. 

سال ۱۴۰۱ نسبت برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی استان در شهر هرند اقدام نمودم که میزبان تیم های ۸ شهرستان استان بودم و تیم شهرستان هرند با مربیگری اینجانب به مقام نائب قهرمانی استان دست یافت و پس از آن در مسابقات کشوری به میزبانی استان فارس به مقام سوم تیمی استان رسیدیم.

با توجه به ظرفیت بسیار خوب بسیج می توان هنرجویان بیشتری را آموزش داد و آینده بهتری را برای ورزش کشور با توجه به ایمان و اعتقادی که در روحیه بسیجیان وجود دارد ، ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار