خبرهای داغ:
سردارعلی ملک شاهکوهی گفت: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست که در بحران های امنیتی به کار گرفته شود بلکه بسیج یک فرهنگ مقدس است که هرجا احساس نیاز شود برای زندگی و آسایش مردم پای کارمی آید.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۶۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

بسیج جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد/4 هزار گروه جهادی در اقشار مختلف بسیج فعال هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان به مناسبت هفته بسیج گفت: در دفاع مقدس و اوج حملات ارتش بعث عراق حضور داوطلبانه بسیج ورق را به نفع کشور ما برگرداند و جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد.

وی افزود: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست که در بحران های امنیتی به کار گرفته شود بلکه بسیج یک فرهنگ مقدس است که هرجا احساس نیاز شود برای زندگی و آسایش مردم  پای کارمی آید.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: ما در هفته بسیج ۴۱۵۰ برنامه را اجرا کردیم و کلیه برنامه های با محوریت اقشار بسیج و در راستای خدمت رسانی به مردم اجرا شد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: 4 هزار گروه جهادی ما در اقشار مختلف بسیج فعال هستند و در عرصه های عمرانی . فرهنگی . کمک های مومنانه خادم مردم استان گلستان هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: یکی از دغدغه های بنده بعنوان خادم مردم در سپاه نینوا از ابتدای مسئولیت توسعه زیرساخت های استان و ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه به استان بود که مهمترین پروژه های استان را برعهده گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احیای خلیج گرگان امروز به همت دولت مردمی و پشتکار جهادگران بسیجی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار