خبرهای داغ:
جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه نشر روحیه انقلابی در جامعه از ماموریت‌های بسیج است، ابراز کرد: امروز با توجه به شرایط حساس انتخابات، یکی از مصادیق انقلابی‌گری حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۱۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حسین دشتی جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: یکی از شاخصه‌های مهم بسیجی بودن، اخلاص و گمنامی است. معمولا به انسان‌هایی که مخلصانه خدمت می‌کنند و از خدمت خود نام و نشانی مطالبه نمی‌کنند، بسیجی می‌گوییم.

وی افزود: انسان‌هایی که در لباس بسیج، انگیزه خدمتشان چیزی غیر از خدا باشد، باید به بسیجی بودنشان شک کرد.

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه شاخصه مهم دیگر بسیج، انقلابی بودن است؛ اظهار داشت: این خصیصه بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و وی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به مجتهد و مرجع انقلابی تاکید داشت.

وی یادآور شد: انقلابی بودن وصفی است که ملازم با علم، دانش و اجتهاد نیست حتی ممکن است کسی در مسیر عرفان و اخلاص باشد، اما انقلابی نباشد.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با بیان اینکه وصف بسیجی به معنای انقلابی بودن است، بیان داشت: بسیجی در میدان‌هایی که نیاز به از جان گذشتگی برای نظام اسلامی و دین اسلام است، حضور دارد و امام خمینی‌(ره) نیز مرجع انقلابی‌ است و او عرفان و حماسه را درکنار هم جمع کرده بود.

حجت الاسلام دشتی تاکید کرد: عدم حضور در انتخابات به معنای بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت انقلاب اسلامی است. هر چیزی که نشان‌دهنده وصف انقلاب و انقلابی گری است، مستلزم حضور مردم می‌باشد که نظیر آن را در راهپیمایی‌های اخیر مثل ۱۳ آبان مشاهده کردیم.

وی در پایان ضمن پاسداشت و تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: سرسلسله انقلابیون عالم، امام حسین(ع) است و بالاتر از آن را امام زمان(عج) فرمودند که حضرت فاطمه زهرا(س) برای ما حجت است. انقلابی بودن را باید از ایشان بیاموزیم و از جان گذشتگی حضرت زهرا(س) در راه اسلام، حقیقت انقلابی و بسیجی بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار