مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: مقاومت هزینه دارد اما سازش و تسلیم شدن هزینه بسی سنگین‌تر دارد؛ امروز مردم غزه مسیری که مردم ایران طی کرده و به نتیجه و پیروزی رسیدند را در حال طی کردن هستند.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۹۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت‌الاسلام علی باقری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان در مراسم عطرافشانی و گلباران قبور شهدای شهرستان آشتیان که به‌ مناسبت هفته بسیج برگزار شد، مهمترین سرمایه نظام اسلامی را خانواده شهدا دانست و گفت: مهم‌ترین سرمایه نظام همین خانواده‌های بابصیرت شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان انقلاب افزود: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده، بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مدنظر قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: امنیت و پایداری نظام امروز مرهون رشادت‌های این ایثارگران در گذشته است.

حجت‌الاسلام باقری ولایت مداری و تأسی از فرهنگ ائمه اطهار(ع) را ویژگی شهداء برشمرد و گفت: سیره و روش زندگی شهیدان همواره در جامعه اسلامی زنده باقی خواهند ماند و امیدواریم به لطف خداوند متعال بتوانیم با تداوم راه شهداء مسئولیت خطیری که بر عهده داریم را به خوبی انجام داده و شرمنده شهدا نباشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه با الگوبرداری از مقاومت و تفکر بسیجی ملت ایران به پیروزی رسیدند، افزود: امروز اگر مردم غزه پیروز شدند، بخاطر این است که تفکر بسیجی و مقاومت مردم ایران را الگوبرداری کرده و آن را در خود نهادینه کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان خاطرنشان کرد: مقاومت هزینه دارد اما سازش و تسلیم شدن هزینه بسی سنگین‌تر دارد؛ امروز مردم غزه مسیری که مردم ایران طی کرده و به نتیجه و پیروزی رسیدند را در حال طی کردن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار