خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان «بسیج، امید ملت ایران» در شهرستان رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۶۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز،  این تجمع از ساعت ۹ صبح با حضور جمع کثیری متشکل از برادران و خواهران بسیجی در صحن مصلای ابا صالح المهدی(عج) برگزار شد و در آن اقشار مختلف بسیج به نشانه تبعیت از فرهنگ بسیجی، مقاومت و بسیج مستضعفین در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین حضور داشتند.

 

در این مراسم که امسال دو روز زودتر از پنجم آذرماه در سراسر کشور از جمله شهرستان رامهرمز برگزار شد؛ مسئولان ادارات و نهادها، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیج حضور داشتند.

 

اجرای گروه سرود متشکل از جوانان بسیجی و مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت حس و حال عجیبی به مراسم داد.

 

در این مراسم، بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها و قشرهای مختلف مردم رامهرمز با سر دادن شعارهای کوبنده و انقلابی "مرگ‌ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لا اِلهَ اِلَّا الله مُحَمَّدٌ رَسُولُ الله" جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و توطئه دشمنان را شدیداً محکوم کردند.

 

این برنامه از ساعت ۹ صبح  آغاز و تا قبل از نماز جمعه ادامه یافت و بسیجیان آمادگی خود را برای حضور در غزه و حمایت از مردم مظلوم آن اعلام نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار