فرمانده سپاه روح‌الله گفت: روحیه بسیجی کارساز در دنیا است و در هر زمینه‌ای ورود کند محل اثر و اثرگذاری است؛ بسیجی مرد میدان‌های بزرگ و سخت است.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۲۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله درآئین افتتاح پروژه آسفالت جاده بین مزارع گل و گیاه محلات که همزمان با هفته بسیج انجام شد، بسیج را یک فرهنگ دانست و گفت: بسیج یک فرهنگ است، فرهنگ روحیه جهادی و کار برای خدا؛ با این فرهنگ و تفکر چقدر زیبا و توانمند می‌شود.

وی افزود: بسیج یک مجموعه مردمی است که چاشنی کارش روحیه جهادی مبتنی بر ارزش‌های الهی است که این خود بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه بسیجی الگوی خود را امام علی(ع) قرار می‌دهد، گفت: مقام معظم رهبری یک الگو به بسیج می‌دهد و آن امام علی(ع) است همچنین ایشان می‌فرماید هر کسی دلش برای این کشور بسوزد و زحمت بکشد یک بسیجی است و این روحیه ارزشمند است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه بسیج بنده ابزار و امکانات نیست، گفت: فرهنگ، گفتمان و تفکر بسیج است که خیلی از کارها پیش برده است؛ بسیج بنده ابزار نیست که ابزار را بنده خود می‌کند و کارهای بزرگ انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه و عملیات‌های پیش دستانه نیروی حماس افزود: حماس یک نیروی بسیجی است که با عده و عده کم ولی با این فرهنگ و تفکر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است و راهبردهای این رژیم را با شکست مواجه ساخته است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: روحیه بسیجی کارساز در دنیا است و در هر زمینه‌ای ورود کند محل اثر و اثرگذاری است؛ بسیجی مرد میدان‌های بزرگ و سخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار