خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: وقتی فرد از روحیه بسیجی برخوردار باشد هیچ مانعی سد راه او نخواهد بود همان گونه که در اقدامات جهادی بسیجیان مشاهده می کنیم که این فعالیت ها در راه خدا و بدون هیچ چشم داشتی است.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۱۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

بسیج دارای اهداف الهی است / ولایتمداری دلیل اصلی موفقیت بسیج در همه عرصه ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک امام گرگان برگزار شد عنوان کرد: هدف بسیج الهی است و وقتی اهداف به سمت خدایی شدن می رود فرد با حداقل امکانات کنار آمده و توماس به خداوند است که این موضوع را در جنگ تحمیلی به وضوح مشاهده کردیم.
وی افزود: کمبود امکانات در دوران جنگ باعث نشد که بسیجیان به دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه نپردازند؛ به برکت جانفشانی ها و روحیه بسیجی در دوران دفاع مقدس، یک وجب از خاک این کشور واگذار نشد.
قاسم پور دلیل اصلی موفقیت بسیج را ولایتمداری دانست و اذعان داشت: بسیج برای حفظ اسلام، انقلاب و ولایت فقیه، جان، مال و آبروی خود را می دهد و وظیفه اصلی خود را رهایی کردن مظلومین از دست ظالمین می داند.
وی ادامه داد: وقتی فرد از روحیه بسیجی برخوردار باشد هیچ مانعی سد راه او نخواهد بود همان گونه که در اقدامات جهادی بسیجیان مشاهده می کنیم که این فعالیت ها در راه خدا و بدون هیچ چشم داشتی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان تاکید کرد: اهداف بسیج مربوط به همه میادین و عرصه ها است و محدود کردن بسیج به یک یا دو عرصه قابل قبول نیست.
قاسم پور انقلاب اسلامی را یک انقلاب دینی و برگرفته از بطن جامعه قلمداد کرد و ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وابستگی ایران به کشورهای غربی قطع گردید و انقلاب در مقابل آمریکا و زیاده خواهی های آن ها ایستاد و این به برکت ولایت فقیه و روحیه بسیجی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از ناامیدی در جنگ سخت، جنگ نرم را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده اند و از این طریق به دنبال منحرف کردن جوانان و نوجوانان هستند؛ یکی از مهمترین شاخصه ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان، بسیجی بودن و بسیجی ماندن است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار