خبرهای داغ:
نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» با محوریت مفهوم شناسی و بررسی چگونگی تحقق سه مفهوم مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان قم در خبرگزاری رسا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۲۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» حجج السلام منتظرزاده فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع)، احتشام از اساتید بسیجی حوزه علمیه، محمدحسن نبوی استاد سطح عالی حوزه علمیه، قربانی جانباز دفاع مقدس و عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، کریمی مسئول پایگاه بسیج مرکز مدیریت حوزه و محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

سخنرانان این جلسه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، اعلام آتش بس را نشانه پیروزی جبهه مقاومت و نتیجه مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه دانستند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام محققی به ایراد سخن پرداخت و محور بحث خود را "نقش جهاد تبیین رسانه های انقلاب در تقویت عنصر ایمان و امید" قرار داد.

برگزاری نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» در خبرگزاری رسا

در ادامه حجت الاسلام احتشام با موضوع «مطالبه رهبر معظم انقلاب در تحلیل رخدادهای قبل و بعد از انقلاب» به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام منتظرزاده نیز با تبریک پیروزی مردم و مقاومت اسلامی فلسطین، به تبیین رسالت روحانیت در عرصه جهاد تبیین پرداخت و با تحسین اقدامات و فعالیت های انجام شده در این راستا، این فعالیت ها را در تراز نظام مقدس اسلامی ندانست.

حجت الاسلام کریمی نیز در سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که جهاد تبیین با ملاحظه کاری و محافظه کاری هیچ سنخیت و میانه ای ندارد.

برگزاری نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» در خبرگزاری رسا

حجت الاسلام والمسلمین نبوی نیز با تمرکز بر موضوع جنگ شناختی، بر لزوم هم افزایی و همگرایی جبهه انقلاب و کار منسجم در فضای مجازی تاکید کرد.

حجت الاسلام قربانی جانباز دوران دفاع مقدس و عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیز به تبیین بایسته های تقویت عنصر ایمان و امید در جامعه پرداخت.

برگزاری نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» در خبرگزاری رسا

در این نشست محور‌هایی همچون «رسالت شناسی حوزه در چگونگی تحقق جهاد تبیین»، «ضرورت شناسی تاکید رهبر انقلاب بر جهاد تبیین»، «راهکار‌های تحقق فرمان جهادتبیین توسط جوانان مومن انقلابی»، «نقش جهاد تبیین در گذر کشور از اغتشاشات ۱۴۰۱ (با تاکید بر تبیین سیره عملی رهبر انقلاب اسلامی)»، «نقش جهادگران عرصه تبیین در برهم زدن جنگ ترکیبی دشمن»، «جهاد تبیین و چگونگی شکست دشمن در جنگ روایت‌ها (با تاکید بر تحریف تاریح معاصر ایران)»، «تبیین جایگاه امید و ایمان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «نقش سازندگی و خدمت جهادی بسیج مصداق بارز امید آفرینی»، «مبانی قرآنی امید آفرینی»، «بررسی نقش روحانیت در امید آفرینی در کشور»، «روحانیت بسیجی و امید آفرینی در عرصه جهادی»، و «امیدآفرینی و ایمان افزایی راهکار تحقق پیشرفت ایران اسلامی» مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» در خبرگزاری رسا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار