خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، جمعی از خواهران بسیجی دهه هشتادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) حوزه حضرت نرجس(س) باخانواده شهید علیرضا جیلان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۲۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، زینب شفیعی مسئول شعبه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) حوزه حضرت نرجس(س) بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام بالایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و این خانواده‌های شهیدان با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از کشور و انقلاب کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

مسؤل شعبه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) ابراز کرد: در این دیدار نوجوانان بسیجی دهه هشتادی با تقدیم هدیه‌ای از پدر «شهید علیرضا جیلان» تجلیل کردند.

شفیعی تصریح کرد: علیرضا جیلان از مدافعان حرم در سوریه، متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۲ و اصالتاً اهل شهر بروجن و ساکن شهر قم بود که داوطلبانه چندین بار عازم سوریه شد و سرانجام در آزادسازی شهر بوکمال در ۲۸ آبان ۱۳۹۶ به فیض شهادت رسید.

پدر شهید علیرضا جیلان در این دیدار به بیان خصوصیات و ویژگی‌های فرزند شهیدش در دوران کودکی و نوجوانی پرداخت و خاطرنشان کرد: ارتباط بالای علیرضا با معبودش عامل اصلی برآورده شدن آرزویش شد.

انتهای پیام/ عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار