در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی و با حضور جمعی از مسئولین استانی از کتاب «من عبداله خسروی هستم» رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۳۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیش از ظهر امروز در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان استان از کتاب «من عبداله خسروی هستم» نوشته «مهدی خدادادی» رونمایی شد.

«مهدی خدادادی» نویسنده این کتاب در این مراسم رونمایی از کتاب «من عبداله خسروی هستم» گفت: کتابها تنها برای رونمایی نیست لذا از همه حاضرین در این جمع درخواست دارم تا فرصت بیشتری را صرف مطالعه کتاب داشته باشند.

وی با بیان اینکه در نگارش این کتاب جمعی از همرزمان و دوستان شهید خسروی کمک کننده بودند، افزود: این کتاب با تکنیک «خود نوشت» نگارش شده است.

گفتنی است سردار شهید عبدالله خسروی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی در اراک است که در سال ۱۳۴۵ در اراک پا به عرصه وجود گذاشت و از سن ۱۵ سالگی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد.

شهید خسروی فرمانده اطلاعات عملیات در جنگ بود و در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشت و در بسیاری از میدان‌های نبرد ایستادگی کرد و مقاومت را به معنای واقعی عملیاتی کرد.

او سپس برای دفاع از حرم آل الله عازم سوریه شد و یکی از نیروهای تأثیرگذار در آزادسازی تدمر بود و سرانجام سردار شهید عبدالله خسروی سال ۹۶ در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار