همزمان با هفته مبارک بسیج، آیین گلباران و غبارروبی قبور مطهر شهدای فارسان با حضور حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه، جمعی از خانواده معزز شهدا، مسئولین و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۸۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در آیین عطر افشانی قبور مطهر شهدای فارسان گفت: راه عزتمند شهدا، راه با اقتدار و صلابتی است که دشمن از هیبت و شکوه آن همیشه در ترس و واهمه است.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فر، شهدا را افتخار آفرینان این سرزمین عنوان کرد ادامه داد: در سایه خون پاک مطهر شهدا است که ملت ایران امروز مسندنشین عزت و عظمتی باشکوه هستند که مایه عزت و افتخار دوستان و ناامیدی دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فارسان تصریح کرد: شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت با تقدیم جان خود سعی کردند تا برای این مرز و بوم و مردم آزاده ایران شرافت همیشگی به ارمغان آورند که  لازم است نام و یاد آنها را در هر دوره و مقطع زمانی و مناسبتی پاس داشت.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با عطرافشانی و گل‌افشانی مزار شهدا، به راه و مرام آنها ادای احترام کرده و به تداوم راه عزتمند آنها تاکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار