خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: بسیج یک شجره طیبه‌ای‌ است که امروز قدرت‌های استکباری از آن وحشت دارند.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۲۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد سالک در نشست تبیینی، بصیرتی و سیاسی مسائل غزه که در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان خاطره‌ای از روزهای نخست تشکیل بسیج، گفت: هیچکسی بهتر از امامین انقلاب، تعریف واقعی از بسیج نداشتند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: بسیاری از افراد با تعاریف خود از «بسیج» نان خوردند، ولی امامین انقلاب واقعیت موجود بسیج را به عنوان «لشکر خدا» مطرح کردند.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: بسیج یک شجره طیبه‌ای‌ است که امروز قدرت‌های استکباری از آن وحشت دارند.

اولین فرمانده سازمان بسیج با بیان اینکه ریشه بسیج ایمان، تقوا، اندیشه، فداکاری و ایثارگری است، اظهار کرد: بسیجی خستگی ناپذیر است و بازنشستگی ندارد. وی یک عنصر مومن انقلابی است و در مقابل هر قدرتی می‌ایستد و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران یک مطالبه گر واقعی از نظام می‌باشد و می‌بایست باید این شجره طیبه را تقویت کنیم.

قدرت‌های استکباری از بسیج وحشت دارند

حجت الاسلام سالک با اشاره به فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه هسته مقاومت باید ایجاد بشود، افزود: هسته‌های بسیج در جای جای دنیا از جمله هلند، لبنان، سالتوی اروپا و... تشکیل شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در خصوص مسائل غزه گفت: جریان طوفان الاقصی باید از دیدگاه‌های متفاوتی مورد بررسی قرار بگیرد.

حجت الاسلام سالک در ادامه به اولین هدف تشکیل اسرائیل پرداخت و گفت: طبق آیه ۳۶ سوره انفال، لِيَصُدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ، بستن راه خدا اولین هدف آنهاست و در ادامه آیه «فَسَيُنْفِقُونَهَا» نشان می‌دهد که ریشه دشمنی آنها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همانطور که قرآن فرمود: ثُمَّ تَكُونُ عَلَيْهِمْ حَسْرَةً، برای آنها فقط حسرت باقی خواهد ماند، ترامپ بارها گفت که علی‌رغم تمام هزینه ها، در افغانستان و عراق و... شکست خوردند.

حجت الاسلام سالک در ادامه تصریح کرد: جریان طوفان الاقصی نشان داد، بسیجی زمانی که به حد بلوغ سیاسی، نظامی و اقتصادی برسد، منتظر هیچکس نمی‌ماند و آتش به اختیار عمل می‌کند. نمونه بارز آن در طوفان الاقصی این است که در جنگی یک خمپاره ۶۰ را دستکاری و به موشک تبدیل کردند.

حجت الاسلام سالک در پایان نشست به برخی از سوالات اساتید بسیجی پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار