معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های سپاه روح‌الله خبر داد و گفت: منتخبین استانی در رشته‌های اعلامی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۲۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: مسابقات مهارتی این کارکنان در چهار مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات افزود: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، زمینه‌سازی برای ارتقاء سطح کیفی آموزش‌ها، شناسایی استعداد‌های برتر در رشته گوناگون، ایجاد رقابت سالم در بین کارکنان وظیفه و تلاش برای استانداردسازی ظرفیت‌ها برای مهارت‌آموزی در ابعاد مختلف از جمله مهمترین اهداف برگزاری اولین دوره از مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: این مسابقات در 15 رشته اعم از تیراندازی، امداد و نجات، برنامه نویسی، آمادگی جسمانی، درب و پنجره ساز پروفیل آهنی، عکاسی، تعمیرکار سخت افزار تلفن، تعمیر کار آبگرمکن، نصب و تعمیر کولر، تعمیر برق خودرو، نانوایی، آشپزی و… برگزار می‌شود.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه تمامی کارکنان وظیفه شاغل در خدمت سربازی مجاز به شرکت در این مسابقه هستند، گفت: این مسابقات در چهار مرحله شهرستان، استان، سازمان و مرحله نهایی کشوری برگزار می‌شود که مرحله انتخابی شهرستانی از یکم‌ تا 20 آبان‌ماه ادامه داشت.

وی افزود: مرحله انتخابی استانی نیز تا 10 آذر ماه در حال برگزاری است؛ به منظور ایجاد جذابیت و افزایش نشاط، جوایز نقدی شامل مدال و لوح تقدیر و هم مرخصی تشویقی در این دوره پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله ادامه داد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات در رشته تیراندازی با سلاح کلاش در مرکز آموزش بسیج سپاه روح الله با حضور منتخبین رده های شهرستانی سپاه، نفر اعزامی از پادگان مالک اشتر خمین به عنوان نفر اول مسابقات استانی به مرحله کشوری راه یافت.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه در استان در رشته آمادگی جسمانی به استعداد ۱۵ نفر در مجموعه ورزشی سپاه روح الله روز گذشته برگزار شد که در این مسابقات نفر منتخبی دوره شهرستانی از شهر ساوه رتبه اول را کسب و به مرحله کشوری سپاه راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه در استان مرکزی در حوزه فنی و حرفه ای ( ۱۱ رشته تخصصی) به استعداد ۳۷ نفر از منتخبین رده های سپاه در استان، در بخش کتبی و عملی در مرکز امام مهدی اراک به رقابت با یکدیگر پرداختند که پس از ارزیابی نفرات برگزیده در هر رشته اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار