خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و مهارت افزایی باید شبکه‌سازی شود، تصریح کرد: مهارت‌افزایی باید در خانه‌ها و مساجد به یک شبکه تبدیل بشود تا ضمن حفظ سفره‌های اقتصاد مقاومتی، خانواده‌ها از بن بست اقتصادی رهایی یابند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۹۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی میعاد نورِ سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، خطاب به جهادگران اظهار داشت: برخی از افراد و جهادگران حتی پرونده بسیجی ندارند ولی عمل آنها به امیدآفرینی، تقویت استحکام و اقتصاد همان عمل بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سه رویکرد بسیج اذعان داشت: جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی از رویکردهای بسیج هستند که جهاد امیدآفرینی خروجی دو جهاد اول است.

وی یادآور شد: امروز تبیین واجب است و اگر آن محقق نشود، دشمن حقیقت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی به نوبه خود یک تبیین بود، ابراز کرد: جریان غزه و فلسطین یکی از خروجی‌های بزرگ عملیات‌ طوفان الاقصی بود که منجر به بیداری دنیا شد ضمن اینکه فلسطین در حال فراموشی بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد نفر پایه سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان نشستند و منتظر نگاه وی بودند، تصریح کرد: نگاه سید حسن نصرالله نگاه امامین انقلاب، شهید سلیمانی و عصاره ملت ایران است و سراسر صحبت‌های او تبیین بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پایه جهاد از خودگذشتگی و خود را وقف مردم کردن است، افزود: خدمت اساس همه عرصه‌ها است و باید در سراسر کشور یک شبکه جهاد ایجاد بشود تا کشور برانگیخته از آن باشد.

سردار معروفی با اشاره به جهاد شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر در فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد: امروز در تمام عرصه‌های کشور باید جهاد تبیین محقق بشود چون دشمنان منجر به عقب افتادگی ما شدند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: اگر گفتمان و مطالبه مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی محقق می‌شد، امروز وضعیت اقتصادی بهتری داشتیم. انقلاب با مردم تعریف می‌شود و مدیریت نیز در تمام عرصه‌ها می‌بایست جهادی بشود.

اقتصاد مقاومتی و مهارت افزایی باید شبکه‌سازی بشوند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعارهای سال که مبتنی بر اقتصاد هستند، بیان داشت: از ۳۲ سالی که مقام معظم رهبری یک شعار و گفتمانی را برای سال عنوان می‌کنند، بیش از ۲۲ گفتمان مربوط به مسئله اقتصاد است که هرکدام از اینها یک فرمان و حکم است و مستلزم اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه آموزش سه ضلع با عناوین شناخت، آشنایی و مهارت دارد، گفت: در این مرکز باید به مهارت افزایی پرداخته بشود و این مهارت افزایی باید در خانه‌ها، مساجد و تکیه‌های امام حسین(ع) به یک شبکه تبدیل بشود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین هدف اقتصاد مقاومتی را شبکه سازی و تبدیل به جریان تولید و بازار برشمرد و تاکید کرد: سفره‌های اقتصاد مقاومتی باید حفظ بشوند و خانواده‌ها از بن بست اقتصادی رهایی یابند.

سردار معروفی با اشاره به راهبردهای دشمن در سه ماه گذشته تصریح کرد: در سه ماه اخیر دشمن در تلاش بود تا مراسمات مذهبی دهه اول محرم انجام نشود و دین زدایی، اهل بیت زدایی و عاشورا زدایی در ملت ایران ترویج پیدا کند ولی بحمدالله امسال رویش جوانان بیشتر از سال‌های قبل بود و زائران اربعین به ۲۲ میلیون نفر رسیدند.

وی اضافه کرد: دشمن در ۲۵ شهریور، سالروز اغتشاشات قصد داشت تا کشور را بهم بریزد ولی مردم به آنها دست رد زدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در فضای مجازی و رسانه نباید فعالیت‌های ایجابی داشته باشند ضمن اینکه رسانه‌ها باید این حقایق را بازگو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار