خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ؛ خدمت رسانی بسیج در طول سال به ویژه در مناطق محروم و حاشیه ای مداوم انجام می‌شود که از جمله آن ساخت منزل برای محرومین و توزیع بسته های معیشتی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۲۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار شورای فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک آن گفت: بسیج در اوایل انقلاب و برای گذر از آن شرایط سخت و دشوار تاسیس شد، اما همچنان نیز انقلاب به آن نیازمند است.

 

او افزود: با تلاش ها و اقداماتی که بسیجیان در سراسر استان دنبال می‌کنند علاوه بر اقداماتی مانند تامین امنیت، مرتبا نیز رویدادهای فرهنگی برای آنها برگزار می کنیم که در مساجد با مدیریت علما ترتیب داده می‌شوند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور ادامه داد: اینها به عنوان نقطه عطفی هستند ضمن آنکه حلقات صالحین نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

 

او بیان کرد: خدمت رسانی بسیج در طول سال به ویژه در مناطق محروم و حاشیه ای مداوم انجام می‌شود که از جمله آن ساخت منزل برای محرومین و توزیع بسته های معیشتی است.

 

سردار شاهوار پور سرکشی به خانواده شهدا را هم مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: جذب و سازماندهی و بکارگیری بسیجیان نیز صورت می‌پذیرد و به صورت برنامه ای افراد در حال جذب هستند؛ به ویژه جامعه دانش آموزان که حدود یک میلیون نفر را شامل می‌شود به شکل ویژه در دستور کار است.

 

او یادآور شد که اعزام های راهیان نور و نمایش های دفاع مقدس نیز پیگیری می‌شوند و مجموع این اقدامات اگرچه به معنای نبود اشکال نیست، اما ما تلاش خود را انجام می دهیم تا بی‌نقص باشیم.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور در پایان نیز به تهاجمات اسراییل در غزه اشاره کرد و آن را «بدترین جنایات» دانست که حتی در شأن حیوانات هم نیست.

 

او همچنین به افزایش مخاطبان شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما اشاره کرد که به دلیل پوشش اخبار غزه رخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار