خبرهای داغ:
فیلم سینمایی ماهی و برکه ساخته سینمایی کارگردان بسیجی خوش ذوق اقلیدی با حضور برخی از عوامل فیلم اکران شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۷۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، از اولین ساخته سینمایی علی براتی کارگردان بسیجی خوش ذوق اقلیدی با نام ماهی و برکه با موضوع کودک و نوجوان که در شهرستان اقلید ساخته شده بود، رونمایی شد.

فیلم سینمایی ماهی و برکه به تهیه کنندگی هادی انباردار و کارگردانی علی براتی در شهرستان اقلید ساخته شده است و به داستان زندگی مخترعی به نام علی یزدانی در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می پردازد.

این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

در این فیلم سعیدآقاخانی، بهناز جعفری، میرطاهر مظلومی، علیرضا استادی، مهدی فقیه، امیررضا فرامرزی، مهسا هاشمی، باسط رضایی، ساغر کیان راستی و ایران مسعودی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

علی براتی نویسنده و کارگردان این فیلم در مراسم اکران خصوصی گفت: ماهی و برکه پس از حضور در جشنواره های مختلف خارجی از جمله KIDS FIRST ایالات متحده که از معتبر ترین جشنواره های حوزه کودک و نوجوان می باشد و منتخب این جشنواره نیز شده، اکنون در شهرستان آباده اکران شد و در ادامه در دیگر شهر های کشور اکران خواهد شد.

به گزارش بسیج، این فیلم با حضور وحید نمازی رئیس حوزه هنری فارس، سید مهدی موحد مشاور استاندار فارس و جمعی از مسئولان شهرستان اقلید و آباده اکران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار